Spray de corp Sunflower of Hope Farmasi

Pana sa ajung la acest spray de corp minunat le-am folosit pe cele de la Avon care aveau un miros placut, fresh dar nu de durata. Voiam ceva nou si intrand intr-un magazin am zarit acest spray de corp de la Farmasi, era singurul si nu eram hotarata daca sa il iau dar spre deosebire de celelalte are si o cantintate mai mare, acesta avand 200 ml, pe langa o cantitate mai mare este si ieftin la numai pretul de 11 lei. Si al treilea criteriu care m-a facut sa il cumpar a fost mirosul deosebit, irezistibil, nemaintalnit si chiar persistent ce a stat pe varful nasului meu pana acasa;)).
Acest spray de corp "Speranta in floarea soarelui" este imbogatit cu uleiuri, vitamina E si extract de miez de floarea soarelui ce ofera pielii un parfum placut, relaxant cu efect de antiimbatranire dar lasa si o piele fina.
Dintre toate spray-urile de corp vi-l recomand pe acesta. Se pulverizeaza pe intreg corpul pentru a obtine aroma preferata mai intensa. Mie tocmai mi s-a terminat si trebuie sa imi cumpar altul dar la acel magazin nu-l mai gasesc (de cand l-am cumparat ma tot uitam dupa un al doilea dar din pacate nu a mai adus in stoc) si daca nici la altele nu-l gasesc trebuie sa il cumpar neaparat de pe internet, am vazut ca se gaseste si online pe site-ul oficial Farmasi la pretul de 12 lei. Sper ca se vede cat de cat poza, fiind mica nu se vede prea bine, as fi facut poza la al meu dar e gol;)) il pastrez pana imi gasesc altul, sa nu uit de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.