Melodia din Forta destinului

Acasa e iubirea. Forta destinului aduce un suflu nou telenovelistic si o melodie incantatoare.
Melodia de la inceputul telenovelei Forta destinului:
Sandra Echeverria feat Marc Anthony - "La Fuerza Del Destino".



22 de comentarii:

  1. super super tare......:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Este atat de frumos :o3.

    RăspundețiȘtergere
  3. super melodia si ma uit la telenovela m-am uitat si la Eva Luna !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. extraordinara telenovela cum de altfel si telenovela

    RăspundețiȘtergere
  5. me gusta mucho eso cancion

    RăspundețiȘtergere
  6. e superrr tare melodia...me gusta mucho mucho mucho

    RăspundețiȘtergere
  7. super tare melodia dar si telenovela este super misto

    RăspundețiȘtergere
  8. e cea mai frumoasa melodie din cate am auzit super melodie chiar foarte frumoasa si ma uit si la forta destinului si m-am uitat si la Eva luna .Deci chiar am ramas impresionata .

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa. mi-au dat si lacrimile cand am ascultat aceasta melodie .

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place mult mult melodia mi-o pun in fiecare zi sandra cati superb

    RăspundețiȘtergere
  11. superb,imi place mult deci am ramas fara cuvinte bravo chiar frumoasa melodia

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumoasa melodie nota 10 super..

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoasa melodie la fel si filmul este excelalt,reusit din toATE punctele de vedere,bravo sunteti de 10 cu multe multe flicitari

    RăspundețiȘtergere
  14. chiar va bateti joc de romani.no da falimentu-n voi?

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte frumoasa melodia...

    RăspundețiȘtergere
  16. imi place mult melodia asta

    RăspundețiȘtergere
  17. cea mai frumosa melodie mi se poriveste manusa

    RăspundețiȘtergere
  18. Este unul dintre cele mai frumoase telenovele pe care le-am vazut!!! Multumesc producatorilor acestui film!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.