Concurs Timisoreana 2012 pe www.fotbaladevarat.ro

Poate v-ati intrebat unde se introduce codul de pe cheitele de pe dozele si sticlele de Timisoreana. Aflati ca acest concurs chiar exista numai ca incepe de pe 1 aprilie si se termina pe 27 mai 2012. Deci de pe 1 aprilie poti introduce codurile pe www.beretimisoreana.ro sau pe www.fotbaladevarat.ro.

Pentru a se asigura ca aceste ambalaje speciale sunt distribuite in cat mai multe magazine la inceperea concursului, in unele locuri dozele si sticlele apar mai devreme. Pastreaza capacul sau cheita si intoarce-te pe 1 1prilie pe site pentru a verifica daca ai un gasit un cod castigator.


Detalii despre concursul Timisoreana 2012
Poti castiga premii importante daca trimiti codul de sub eticheta prin SMS la 1864 sau pe www.fotbaladevarat.ro.
Premii:
- 3 masini Skoda Octavia Combo
- 10.000 de mingi
- 5.000 de tricouri

134 de comentarii:

  1. PAI NUMAI ASA FAC BANI LE SCOT DIN TIMP CA SA SE CUMPERE(

    RăspundețiȘtergere
  2. codurile se introduc aici si raspunsul soseste pe loc? sau iar se va face o extragere la sfirsit?

    RăspundețiȘtergere
  3. popescu madalina buc cod UH87PM48

    RăspundețiȘtergere
  4. si inca nu se pot trimite codurile?

    RăspundețiȘtergere
  5. sa tot bei tim isorena numai hoti in tara asta sunt atatea sortimente de bere de ce sa consuman timisorena daca ei isi bat joc de noi consumatorii

    RăspundețiȘtergere
  6. MARIUS TENTANTĂ PROMOȚIE AT99JN39 HN88WP78 DT39NP44 RM83YE89

    RăspundețiȘtergere
  7. MIHAILESCU RADU KV84JM73

    RăspundețiȘtergere
  8. PARE INCITANT SI CU TOATE ASTEA NR MEU DE TEL A FOST SCOS DIN CONCURS CUM CA AM TRIMIS TREI CODURI ERONATE ,CEA CE NU S-A INTAMPLAT .

    RăspundețiȘtergere
  9. PARE INCITANT SI CU TOATE ASTEA NR MEU DE TEL A FOST SCOS DIN CONCURS CUM CA AM TRIMIS TREI CODURI ERONATE ,CEA CE NU S-A INTAMPLAT .

    RăspundețiȘtergere
  10. MT48EN88
    RA34RR78
    YY73VX78
    YP94M184
    YY48TP44
    UV97UX84
    PW43RA39
    MN47KC48
    AT37AC48

    RăspundețiȘtergere
  11. JJWHPA4
    HPVEVT3
    DNTEAM8
    VVRCRH4
    JVCNUP7
    WRYXYM7
    ECDMUJ8
    JKACRY3
    NMUPVM8
    CDDEJA3
    XYTXRY8
    WUMKHF7
    CMKXUN4
    PURDTF3
    WKNRFV4
    TRVUDT7
    UYPXWU3
    PNYKCP7
    RMAYAX8
    TPUPYR3
    NXPPRX3
    NDCEMA9
    VNMHXP8
    AEKNDA3
    UWKXKD7
    FJHYAA4
    NAUFAE9
    PTUXFN9
    FTMMDW9
    VYMVME3
    XWACFP3
    HKXJKW3
    XAUFYE9
    XHNMCA9
    RKCRUY8
    YXAVFC8
    TJRHVW8
    DHKCRD9
    HXTVVC9
    DKPHRX4
    PXVJNE4
    CYYTEC4
    EXTPMY4
    DYCNDR9
    JYUXET8
    UXVVAK9
    NPYARD4
    PNTRMH8

    RăspundețiȘtergere
  12. sper ca e adevarat
    JR89NU93

    RăspundețiȘtergere
  13. unde se introduc codurile fratilor ca eu nu vad unde? unde? unde?

    RăspundețiȘtergere
  14. codurile sunt scrise in bataie de joc, sa le trimiti gresit. De azi nu mai cumpar TIMISOREANA!

    RăspundețiȘtergere
  15. red ca ai adevarat cu codurile gresite am trimis vreo 5 coduri simi aratau cas gresite rusine

    RăspundețiȘtergere
  16. NU STIU CIT DE REAL ESTE CONCURSUL ASTA PT CA EU M-AM CHINUIT SA MA INSCRIU , AM PRIMIT SI COD DE ACTIVARE AL CONTULUI , IAR CIND AM SCRIS CODURILE DE PE ETICHETE, TAMAN MI SE SCRIE CA MI S-A BLOCAT TELEFONUL PT CA AM INTRODUS 4 CODURI INCORECTE.BATAIE ABJECTA DE JOC , ASTA E !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. FRATILOR. ESTE UN CONCURS UNDE SE STIE DINAINTE CASTIGATORII. IO

    RăspundețiȘtergere
  18. nu se inteleg codurile de pe eticheta.faceti ceva.sau vreti sa castige cine vreti voi????

    RăspundețiȘtergere
  19. nene unde se baga codurile

    RăspundețiȘtergere
  20. AM TRIMIS SI EU SI MI SE SPUNE COD GRESIT.CHIAR BATAIE DE JOC

    RăspundețiȘtergere
  21. nu inteleg de ce nu mai e pic de respect pentru consumatori

    RăspundețiȘtergere
  22. AM TRIMIS 4 CODURI SI ASTAZI MI-AU BL0CAT NR DE TEL CUM CA AR FI GRESITE ...RUSINE ,RUSINE ,RUSINE

    RăspundețiȘtergere
  23. am trimis si eu coduri de pe sticla de 2 l ,de pe 2 doze si astazi a venit sotul de la servici si a cumparat o sticla de 2 l de bere si am introdus codul si imi spune ca e gresit ,i-am zis sotului ca poate vanzatoarea a luat eticheta de pe sticle si le-a trimis ea ,sotul a zis ca nu se poate ca in fata lui a desfacut baxul ,atunci de ce spune ca codul a mai fost folosit odata ?ATUNCI SA LE FIE RUSINE ASTORA DE LA TIMISOREANA CA ISI BAT JOC DE OAMENI.

    RăspundețiȘtergere
  24. unde se trimit codurile pe forum?

    RăspundețiȘtergere
  25. KP87PP98;CE76VP49;AJ97XY48;VF38TH73

    RăspundețiȘtergere
  26. ce vrajeala si cu acest concurs, cica trimite codul dar nu ai unde decat mesaj ca site-ul nu merge

    RăspundețiȘtergere
  27. UNDE MATA/NCUR SE BAGA CODU ?
    HAI CA DACA NU ZICI SA DUS CU VOI NU MAI BEAQU TIMISOREANA

    RăspundețiȘtergere
  28. OARE SA FIE ADEVARAT SAU NU SE MAI BEA TIMISOREANA VOM VEDEA POATE N-O FI K LA LOTO

    RăspundețiȘtergere
  29. mah unde bag codu timisorea concurs

    RăspundețiȘtergere
  30. unde bag codu timisoreana concurs

    RăspundețiȘtergere
  31. Intr-adevar nu inteleg de ca va bateti joc de oamenii,va bateti joc de berea noastra Timisoreana,ne faceti de rusine in tara ca sunteti niste hoti.

    RăspundețiȘtergere
  32. cat este tariful la codul respectiv

    RăspundețiȘtergere
  33. unde tre sa bag codurile la timisoreana?

    RăspundețiȘtergere
  34. nu stiu cum sa ma inscriu la concurs

    RăspundețiȘtergere
  35. eu am un prieten care inca asteapta o minge...eu am si eu ceva coduri trimise insa nimic deocamdata...nu stiu cat de reale is masinile alea ca in rest nu cred ca se dau chiar 10.000 de mingi sau 240.000 PET-uri de bere...sper sa nu-mi blocheze si mie nr ca mi-ar fi ciuda dupa atatea coduri sa nu pot participa la extragerea finala...da`tre sa ne gandim ca poate concursurile astea sunt politici de marketing, sa atraga omu...iar pentru cei ce nu stiu unde sa bage codurile...www.timisoreana.ro sau SMS la 1864, succes tuturor si sa vina skoda la mine ca mi-am luat permisu si n-am masina:))=))

    RăspundețiȘtergere
  36. MARE DREPTATE, AU ANTIVORBITORI MEI!!!!ASTA E TARA IN CARE TRAIM!( PREMIILE SINT DEJA DATE)DAR....ORICUM...
    !? KPUMAM,NPNERD,WAYWFW...

    RăspundețiȘtergere
  37. PIEDONE SPUNE FKMPJM; FAMFYN; PWHWDK; VJNCTR; EKHVUY; DCNVHP

    RăspundețiȘtergere
  38. CHIAR NU AVETI NICI UN PIC DE BUN SIMT FATA DE CONSUMATORI? DE CE NU EXPLICATI CLAR SI SIMPLU UNDE SE INTRODUCE CODUL DE SUB CHEITA DOZEI(FLACONULUI) DE BERE? Daca va considerati o companie serioasa,tineti cont de sugestiile consumatorilor care va umfla conturile FIRMEI si nu mai umblati cu promotii mincinoase.

    RăspundețiȘtergere
  39. KR98TX78,NM94RF39,JU94UX43,VD73VN39,RX74CC78,NH33XP98

    RăspundețiȘtergere
  40. Azi am trimis 3 coduri de pe eticheta si la toate imi spunea ca ele au mai fost introduse deja,dar eu sunt cu codurile in fata ochilor mei si le-am scris corect dar le pastrez.Imi scrie ca mi s-a blocat si telefonul.De azi inainte o sa cumpar orice bere in afara de timisoreana .Este un concurs gata aranjat ,si fac aceste concursuri pentru a creste vanzarea.

    RăspundețiȘtergere
  41. am mai trimis un rind de dopuri adica ;coduri; si nici nu le gasesc pe sait ;de ce ? mesaj trimis de poto

    RăspundețiȘtergere
  42. unde introduc codurile de la berea timisoreana?

    RăspundețiȘtergere
  43. Trimite-ti fratilor codurile pe internet la
    "fotbaladevarat.ro", nu de pe telefon. eu am luat 2 mingi si un tricou, dar inca nu le-am primit. Sunt curios daca cineva a primit mingi si cum sunt?

    RăspundețiȘtergere
  44. suporterii adevarati stiu de ce! e buna rau............

    RăspundețiȘtergere
  45. am si eu un cod si as vrea sa castig ceva

    RăspundețiȘtergere
  46. pina acum nu mia suris norocul dar niciodata niciodata sa nu zici niciodata toate la timpul lor succes tuturor concurentilor si mie

    RăspundețiȘtergere
  47. Am si eu niste coduri: RX98YX83;WC48XD43

    RăspundețiȘtergere
  48. si eu am mai trimis doua coduri cu cateva zile in urma si nu le regasesc pe site!

    RăspundețiȘtergere
  49. sper sa fie real ......nu bataie de joc

    RăspundețiȘtergere
  50. am trimis pana acum vreo 150 de coduri si n-am castigat un tricou sau o mingeiar COSTEL LEU a trimis un cod si a castigat o masina.interesant sau pur si simplu noroc sa credem

    RăspundețiȘtergere
  51. cum fac cu codurile unde le trimet

    RăspundețiȘtergere
  52. unde sa introduc codurile?

    RăspundețiȘtergere
  53. mesajele ce tarif au?hotie pe fata!hotilor

    RăspundețiȘtergere
  54. SUNT NESERIOSI, IMPRIMA COD IN ASA FEL INCÎT SA NU POTI SA-L DESCIFREZI. Hottttttttttiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  55. TOTUL ESTE O PACALEALA DOAR SASI VINDA BEREA SASAI NASPA ACEASTA BERE DEAIA FAC CONCURSURI SA MAI VANDA SI EI CEVA

    RăspundețiȘtergere
  56. MA-S MIRA SA NU FIE O PROSTEALA CA LA LOTO .

    RăspundețiȘtergere
  57. sava fie rusine in tara asta toti sunt niste hoti

    RăspundețiȘtergere
  58. NUSTIU CIT DE ADEVARAT ESTE CU CODURILE ACESTEA

    RăspundețiȘtergere
  59. cunosc cazuri de concursuri tot din domeniu si a cistigat unul care nici nu a avut indrodus vreun cod in tragerea la sorti .

    RăspundețiȘtergere
  60. nu stiu cat este de adevarat dar an sf asta e merg mai departe xf38wf79

    RăspundețiȘtergere
  61. sa vedem daca voi castiga.....EU99CC47
    WD84UD43

    RăspundețiȘtergere
  62. eu am castigat 7 peturi la inceputul campaniei iar pe parcursul acesteia 2 mingii dincare 1 mi-a venit si o astept pe a 2 a.Va spun ca asta e adoua oara in viata cind cistig . odata la marlboro o palarie si un tricou si premiile astea .oricum eu beau timisoreana vorba la reclama de la golden brau ,,pentru gust nu pentru premii" asa ca nu va mai plingeti beti bere si daca aduce si un castig cat mai bine

    RăspundețiȘtergere
  63. este bataie de joc fata de clienti ,acum am cumparat un pet de 2l am trimis codul si mi s-a spus ca a fost utilizat deja.

    RăspundețiȘtergere
  64. nu stiu cat e adevarat si cat nu dar am sa ma inscriu si eu RT89JW83,UP77PN87,YA78EW94,XA37MJ38,HN93KY97, HN37UT77CY44MY99,PKDPFH

    RăspundețiȘtergere
  65. Pana nu ma conving personal nu pot spune nimic

    RăspundețiȘtergere
  66. ma mira ca foarte multa publicitate si cat de multa bere ar trebui
    sa beau pt a castiga ceva chiar nesemnificativ dar sa le da ti dreptate la ce i care lucreaza in domeniu (comert, baruri, etc)sau la cei care efectiv stau doar pe capace de bere

    RăspundețiȘtergere
  67. Berea am baut-o sa vad daca reusesc sa bag codurile.Succes la toti si mie.

    RăspundețiȘtergere
  68. cum se introduc codurile,ca am incercat de mai multe ori,dar mai incerc o data:UP77PN87,HN37UT77,XA37MJ38,CY44MY99,RT89JW83,YA78EW94,XA37MJ38,HN93KY97,PKDPFH

    RăspundețiȘtergere
  69. MJVXDN

    ianc ramona, iancramona@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  70. Dume pt fraieri concursul acesta cu premii ca si toate escrocheriile prin care se storc bani de la prosti!

    RăspundețiȘtergere
  71. SA VEDEM CE-O SA IASA...

    RăspundețiȘtergere
  72. Aveti dreptate!niste hoti ordinari!nu mai sunt decat tricouri si mingi...si restul?de azi ma intorc la ciuc!

    RăspundețiȘtergere
  73. Nu inteleg de ce atata lume a postat aici codul !! WTF ?!

    RăspundețiȘtergere
  74. Am incercat sa intru si eu si dupa ce am scris data nasterii,nascuta fiind in 1968,imi zice ca nu am varsta necesara pentru a intra pe site!
    Parca era minim 18,nu 80!
    Sunt magari,asa ca n-o sa mai beau Timisoreana si cred ca nici o alta bere romaneasca,macar daca ma fraiereste careva sa nu fie un aproape de-al meu,mai bine un strain,ca aluia n-are de ce sa-i pese!Hotiiiii!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  75. AM TRIMIS SI S-A TERMINAT CONCURSUL! DE CE NUMI TRIMITETI RASPUNSUL?

    RăspundețiȘtergere
  76. sa vedem daca castig si eu o mingie BAFTA TUTUROR

    RăspundețiȘtergere
  77. as vrea si eu ca sa castig ceva dar le urez la toata lune BAFTA

    RăspundețiȘtergere
  78. unde se gasesc rezultatele la concurs? anonim

    RăspundețiȘtergere
  79. unde se pot vedea rezultatele la concurs?

    RăspundețiȘtergere
  80. daca e un concurs sincer datorita voua sper sa fiu castigatoarea unui mre premiu

    RăspundețiȘtergere
  81. dar unde se pun codurile si cand se dau rezultatele si unde

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.