Super Fuel Saver pret si pareri despre un economizor de combustibil

Teapa sau nu cine stie..
Cine nu vrea sa aiba un consum cat mai mic la combustibil. Benzina si motorina se scumpesc pe zi ce trece si nici nu se mai merita o plimbare cu masina la calitatea drumurilor.
Super Fuel Saver este un dispozitiv, odata montat la masina ta, va reduce consumul de combustibil cu pana la 22%. Acest lucru e posibil datorita proprietatii sale de ionizare prin rezonanta. Nu stiu sa va explic dar de retinut e ca se realizeaza o ardere mai buna si implicit un consum mai mic.
Pretul pentru Super Fuel Saver nu pare exagerat de mare, 149 lei. sursa: super-fuel-saver.emagu.ro
Cum se foloseste Super Fuel Saver:
Super Fuel Saver trebuie instalat pe teava cu combustibil care alimenteaza carburatorul sau injectia.
Vei simti efectele dupa numai 1000 km parcursi.
Asteptam pareri din partea celor care au incercat produsul Super Fuel Saver.

11 comentarii:

  1. am fost deranjat ca in pagina de net nu gasesti date despre firma care comercializeaza sau produce, date de contact. doar sa cumperi si atat .. poti lua teapa ...

    RăspundețiȘtergere
  2. asi dori sa vb cineva care ilfoloseste si ce parere are ca tepe sunt peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. CAUTA PE NET...LA ENGLEZI...CREZI CA SI EI DAU TEAPA?

    RăspundețiȘtergere
  4. da si englezii dau teapa . Ca doar n-or fi inventat romanii teleshoping-ul unde gasesti doar aiureli .

    RăspundețiȘtergere
  5. niste nemernici kum sa scoti un produs fara sa spuna unde este fabricat tara de origine s.a.m.d,nu mai stiu cum sa ne insele k toate prostiile lor

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce efectul se cunoaste numai dupa 1000 de km???

    RăspundețiȘtergere
  7. Efectul se cunoaste dupa 1000 de km. deorece dupa 1000 de km. nu mai este bun!!nu mai are valabilitate!! Nu se intelege?

    RăspundețiȘtergere
  8. DOAR DUPA 1000 DE KM ITI VEI DA SEAMA CA A EXPIRAT GARANTIA SI AI LUAT O MARE TEAPA.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu este deloc eficient. Multa lume s-a pacalit!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut,eu unul am auzit de acest dispozitiv in strainatate,am cerut unui prieten sa imi cumpere unul si sa mi-l trimita,cred ca il folosesc de vreo 3-4 luni si sa stiti ca se simte o mica reducere de consum dar nu 30-40% cum se spune,am reusit sa ii reduc consumul de la 7,5% la 6,3% mergand cu aceiasi viteza ca si inainte sa folosesc acest aparat.Repet l-am achizitionat din strainatate si am dat pe el 78 euro fara transport.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.