www.primatv.ro iubiri secrete

Iubiri secrete un reality drama care a prins la public, mi se pare normal doar Prima TV realizeaza intotdeauna programe de exceptie.
In “Iubiri secrete”, aflati drama unei familii mistuite de conflicte si tradari. Actiunea se desfasoara pe mai multe planuri, in fiecare episod unul dintre conflicte fiind in prim plan. Alaturi de familia Maris veti vedea ca banii nu aduc fericirea si povestile de iubire sunt mai complicate decat par.
Plecand de la o poveste reala, Eugen, Valeria, Mircea, Radu si Andrei traiesc o viata ca in filme. Familia Maris locuieste intr-o frumoasa vila din centrul Capitalei.
Vezi mai multe despre serialul Iubiri secrete la pe www.primatv.ro iubiri secrete.

29 de comentarii:

  1. super tare film si imi plac personajele:ionut,radu.

    RăspundețiȘtergere
  2. zuper emisiune foarte tare chiar imi plac personajele:andrei,radu,ionut.maria

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua mie imi place de diana sunt corin aurel si ma uit azi la emisiunea voastra sa bagati joi in reluare

    RăspundețiȘtergere
  4. va iubesc din toata inima mea pe toti

    RăspundețiȘtergere
  5. ii super serialul acesta imi place mai mult:delia,anda,radu,ionut il ador este frumosssss si pe maria si andrei

    RăspundețiȘtergere
  6. Radu esty cel mai taree!!!:*:*:*...Sunt la fel ca tine:)))...si mie imi plac gagicilee:)) vorba ta"SUNT BUNE RAU"

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!ma numesc Andreea..am 14 ani si imi doresc foarte mult sa joc in acest serial,personajele mele preferate sunt :Radu,Delia,Maria,Andrei,Ionut, toti sunt o familie ,familia "Maris"

    RăspundețiȘtergere
  8. va plac pe toti mai ales pe ionut si pe radu

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut mumele meu este Cheles Violeta Cristina am 12 ani sunt din Com. Tufesti .
    Sorin nu o va cuceri pe Anda.
    Asa e parerea mea sper sa fi raspuns corect.

    RăspundețiȘtergere
  10. îmi place foarte mult iubiri secrete mai ales de maria si de andrei au un cuplu fericit radu este putin comic dar sa o lase mai cu cagicele mai usor ionut este un baiat foarte bun si frumos va iubesc din toata inima mea pe toti urmaresc iubiri secrete in continuare


    semnat denisa 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place foarte mult iubiri secrete ma uit de cand a inceput primul sezon la iubiri secrete Eu cred ca Iulia se marita cu Dorel sper sa fie raspuns corect

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna numele meu este Gabriela imi place foarte mult iubiri secrete eu urmaresc serialul de cand a inceput primul episod sezonul intai imi place foarte mult Eu cred ca Iulia se marita cu Dorel sper sa fie raspunsul corect urmaresc iubiri secrete in continuare

    RăspundețiȘtergere
  13. sper sa se casatoreasca Dorel ca am dat raspuns pe net sper sa fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :x iubesc iubiri secrete

    RăspundețiȘtergere
  14. buna imi place foarte mult si cred ca maria si andrei se vor impaca

    RăspundețiȘtergere
  15. mai intai se despat, apoi se vor impaca, ca deobiceei.

    RăspundețiȘtergere
  16. buna eu ma numesc mihaela si am 14 ani personasele mele preferate sunt:radu,delia,irina,ionut pwp

    RăspundețiȘtergere
  17. buna imi place iubiri secrete

    RăspundețiȘtergere
  18. Radule tine-o tot asa spunele Scenaristilor sa iti dea Gagici si replici la fel ca esti bestial ... :D ... nu se poate lua un id de yahoo , skype sau altceva?

    RăspundețiȘtergere
  19. SALUTARE IUBIRI SECRETE. eu sunt alex am 13 ani si imi place foarte mult de Madalin ca este DUR.Si imi place de Iani ca dispretuieste femeile si iubeste banii.

    RăspundețiȘtergere
  20. sunteti cei mai tari si il iubesc pe capone madutu andrei si pe toti

    RăspundețiȘtergere
  21. De abia astept noul sezon, sezonul 3 .Personaj preferat Delia sper sa apara iarrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!in rest serialul e beton!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. da surer serial da dar spunetimi si mie ce episod a fost ala IN CARE A MURIT DELIA?

    RăspundețiȘtergere
  23. super tare............

    RăspundețiȘtergere
  24. eu iubesc serialul iubiri secrete mie imi place de:ioana ,stefan,delia,radu,raluca,sorin,simona,capone si victor ii ador!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. va rog frumos spunetimi pe ce data incepe iubiri secrete sez 4?

    RăspundețiȘtergere
  26. Va iubesc ioana madalin si roxana!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.