In cautarea fericirii ultimul episod

in cautarea fericirii national TV
In cautarea fericirii (Ghar Ek Sapna) este un serial indian difuzat pe National TV.

Puteti urmari lista de episoade, inclusiv ultimul episod video aici http://apni.tv/serials/ghar-ek-sapna.html
A aparut Culoarea Fericirii. Despre Ultimul Episod aflati din comentariile dumneavoastra. Voi urmariti, voi faceti serialul.
Culoarea Fericirii Ultimul Episod

Din 1 martie de marti pana vineri de la ora 13, In cautarea fericirii revine la National TV

55 de comentarii:

  1. Am incercat si nu am mers , cum trebuie sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu merge sa vad ultimul episod din in cautarea fericirii.si cand se mai termuina ca imbatranesc

    RăspundețiȘtergere
  3. cum pot sa vad in cautarea fericirii tradus pe net si cand o sa apara adevarata kakul?

    RăspundețiȘtergere
  4. SUNT FERICITA CA MA UIT LA ASEST SERIAL MINUMAT DAR TOTUSI VA ROG SPUNETI CATE EPISOADE MAI E CA MA TINE MEREU IN SUSPANS

    RăspundețiȘtergere
  5. ami place tare mult serialul an cautarea fericiri si ami doresc din toata inima sa ajung an india si sunt foarte pasionata de tara india cu toate ce sunt locuri mai sarace dar au un talent ce nimeni nu al are an nicio tara iubesc india .I LOVE MERA INDIA .SHUKRIA.DE LA MARY ELISA PENTRU INDIA SA TRAIASCA VESNIC TOATA LUMEA.PUP

    RăspundețiȘtergere
  6. DUMINICA PE 14 MARTIE SE TERMINA SERIALUL DAR CUM NU STIU VA TREBUI SA ASTEPTAM K SA VEDEM

    RăspundețiȘtergere
  7. imi spuneti si mie va rog de unde pot sa iau si eu ultimele episoadeale serialului in cautarea fericiri..cu stima

    RăspundețiȘtergere
  8. spuneti-mi si mie va rog cum procedez sa vad si eu ultimele episoade.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. se pare k pana la urma Damini sa hotarat sa-i ajute pe Sanman si Sujit si vor sa o schimbe cu Kakul astfel incat Slok sa nu-si dea seama asa Kakul ramane cu Sanman si asa se termina serialul

    RăspundețiȘtergere
  10. ba nui asa slok o impusca pe damni si damin pe slok si acum a dat pub va zic deacolea

    RăspundețiȘtergere
  11. Oameni buni invatatima si pe mine cum sa vad ultumul episod din INCAUTAREA FERICIRI?

    RăspundețiȘtergere
  12. cum pot sa vad si eu mai multe episoade in cautarea fericirii

    RăspundețiȘtergere
  13. mia placut filnul dar nu am vazut primele doua episoade ce sa fac sa il vad?

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.zshare.net/video/65406072fb6d18f1/
    http://www.zshare.net/video/65406379659ba94e/
    http://www.zshare.net/video/654069516102a6e6/
    e finalul pe parti. nu e tradus

    RăspundețiȘtergere
  15. e frumos filmul da nu mi-a [lacut ca sa schimbat personajele...

    RăspundețiȘtergere
  16. eu am vazut azi la a ta pentru totdeauna ambele kakul ;ce tare dansa kakul 1 in haine indiene,si mie imi place india si sigur o sa merg intr-o zi aclo,nu ma las pana nu maerg la un templu din india

    RăspundețiȘtergere
  17. Cei care vor sa stie , a inceput in cautarea fericirii au ramas la episodul 14 , este pe n24 de luni pana vineri de la ora 21:00 !!! Vizionare placuta

    RăspundețiȘtergere
  18. as dori sa vizionez ultimul episd in cautarea fericiri,dar nu reusesc sa gasesc pe internet

    RăspundețiȘtergere
  19. ceofvhbe lshowlvnsdl/o ueshflen vl juaohfoqelfbc oiuahfqln vc;ks ohegfqlw;j lajshropqf c naegwqfwqlru=02 fspr v, nlwehgo'th lsdihfn ;kx
    sdlvnf sd;kg
    s s;/kanjr2[
    o\f;av sfg k;sdfhpwe3f/fnhQ ZLKEF'MNKASDFHEQWPIRHFNC SLDKFHO3Q4IELFNkfcnQ LKCEMANCIE DCJLWIFN WJHFBVUOWQNDFIWB IWJBDIWGDNMJFIWM UFWBJUVOGDSEHRJ34809SEW IUOSADYHFBJKBUODCSJFWERKLU8C HKAGFWE;OIHFO LDIFHWOHRTFKSDGBCKDASFB,WB L UHSDI92W FGIWUREGSD KLJSDTU JKBGXFUUGSDTFCUTKDDTKKLCCGJ,IHGFHDFFYUJKCSRT FTIOFDDFGHJKWERTYUSXVGBNT5 FDETYUJH DERTYUK

    RăspundețiȘtergere
  20. mie mi.a placut cel mai mult a ta pentru totdeauna. a fost soooooooopef klumea filmul.sh in cautarea fericirii a fost fain

    RăspundețiȘtergere
  21. eu iubesc in cautarea fericirii dar st in anglia si na-m vazut finalul cum l-as putea vedea ma poti ajuta

    RăspundețiȘtergere
  22. can incepe din nou vilmul? va rog sa imi spuneti

    RăspundețiȘtergere
  23. E cel mai super film din veatza mea E COoL!! ::*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  24. iubesc filmul acesta : in cautarea fericirii :x

    RăspundețiȘtergere
  25. adenwtza::: YUBESK filmul ; In cautarea fericirii :*:* e cel mai cool film din veatza mea :X

    RăspundețiȘtergere
  26. vreau sa vad ultimul episod

    RăspundețiȘtergere
  27. cum se numeste melodia din genericul filmului-in cautarea fericirii? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  28. cum se poate vedea ultimul episod din filmul -in cautarea fericirii?
    stie cineva ?
    va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  29. va rog puteti sa ani spuneti cum se termina filmul an cautarea fericiri// multumesc

    RăspundețiȘtergere
  30. super filmul .ati vazut k kakul a nascut o fta pe nume damini?

    RăspundețiȘtergere
  31. cel maiiiiiiiii tare film

    RăspundețiȘtergere
  32. da foarte frumos filmul pqate un pic prea multe ancurcaturi dar da frumos

    RăspundețiȘtergere
  33. kum pot gasi ultimul episod din film?kum il pot gasi?

    RăspundețiȘtergere
  34. nici eu nu am reusit sa vad ultimul episod si miar placea sa stiu cum sa procedez

    RăspundețiȘtergere
  35. imi spuneti va rog kum sa fac ca sa vad si eu filmu asta

    RăspundețiȘtergere
  36. si eu ma chinui sa vad ultimul episod uffaaaa,,,,,,si nu stiu cum.........
    fain serialul asta indian in cautarea fericirii

    RăspundețiȘtergere
  37. sa terminar foarte de mult
    oricum parca a murit cineva nu
    si mai e si zara si triunghiu iubiri uitate astazi seara la ora 7:15
    sunt sigura ca iti va PLACEA DAR NU MAI IMI AMINTESC CINE A MURIT ORICUM VIZIONARE PLACUTA CAM CINE JOACE IN TRIUNGHIU IUBIRI SE NUMESC RADICHA VISACHA DEV DEVYC CA ASTIA MI MAI AMINTESC NU I MAI SITI BINE

    RăspundețiȘtergere
  38. e frumos filmul dar de ce ati schimbat actorii de exemplu pe kakul?

    RăspundețiȘtergere
  39. si cum sa-l vad cand postul 24Nplus nu mai e dat pe DIGI sau DOLCE???

    RăspundețiȘtergere
  40. va rog cum pot sa vad ultimele episoade

    RăspundețiȘtergere
  41. as vrea mult sa vad ultimul episod in cautarea fericirii dar nu reusesc sa-l gasesc ma puteti ajuta seraal

    RăspundețiȘtergere
  42. telenovela asta a fost grozava.........

    RăspundețiȘtergere
  43. hei buna ma numesc Mary si eu cred k aceasta telenovela la inceput a fost cam .....naspa:P:P:P:P...darrr.........pe la ultimele episoade a fost extratare mai ales in ultimul episod cand Sloch sau ceva de genu a impuscato pe KAKUL cea (falsa):)) si dupa la impuscat si ea darr......asa in reluare :)):))=))=))CE TARE !!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. C ...sa zic? nu prea mi-a placut si nici nu ma interesat sal urmaresc.Pa,ntoa

    RăspundețiȘtergere
  45. eu am vazut filmul pe tot sarsitu mai dar acku la dat din nou la tv finalu asta e:o sa fie o ft care face accident in cele din urma si shlok ii plateste o operatie estetica sa semene cu kakul,mai pe la sfarsit ft isi da seama ce greseala a facut asa k o ajuta pe kakul.un om de al lui sujit ''nana'' cumpara 2 rochii asemanatoare ca aceasta la spital se imbrace amandoua in ceste rochii.apoi la sarsit dominik ft care a ajutat-o kauk cea falsa este impuscata de shlock deoarece numai stia care e kakul .acestea invarte inelul din mama in mana pana ce shloc numai stie care e kakul si o impusca pe dominik ea moare si cnv il impusca pe shlok(poliia)si kakul se vede cu sanman si au un copil.

    RăspundețiȘtergere
  46. vreau si eu numele melodiilor din film va rog...cn stie...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  47. iubesc serialele indiene- dar o lungesc cam mult-cite episoade are serialul ,,culoarea fericiri,,?stiti careva?

    RăspundețiȘtergere
  48. va iubesc foarte mult pe toti eu ma numesc florina si as dori sami dati aidiu de mess al vostru va pup

    RăspundețiȘtergere
  49. vreau sa vad serialul in cautarea fericirii si nu il gasesc lasati o adresa la care sa-l gasim va rog

    RăspundețiȘtergere
  50. a.fost.cel.mai.urit.film

    RăspundețiȘtergere
  51. pe bune ca nu gasesc ultimul episod!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.