0374103800 cine sună cu acest număr?

De câteva zile sunt bombardat de apeluri de la numărul 0374103800. Problema e că nu știu a cui e numărul ăsta pentru că după 2 secunde din momentul în care răspund închide. Se întâmplă să fiu sunat chiar de 5 - 6 ori și e destul de iritant. Sun înapoi dar fără efect pentru că nu răspunde. Acest număr de telefon aparține unui post telefonic fix Orange. Cred că e un robot telefon care nu funcționează corect.
Aș vrea să știu dacă mai are și altcineva problema asta. Văd că au mai fost situații de genul acesta chiar cu numărul 0374103800 dar cu ceva timp în urmă.
Am instalat aplicația Block Calls de pe Android și mă simt mai bine dar ce te faci dacă nu ai posibilitatea de a bloca apeluri?

5 comentarii:

  1. Astazi am fost sunat si eu de pe acelasi numar dar nu l-am auzit si a ramas nepreluat!

    Adrian S.
    Targu Mures

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost sunat astazi de 2 ori o data de dimineata pe la 9 9:30 si inca o data la 14:10 nu am putut sa raspund ma poate ajuta inceva????

    Sibiu 11.02.2013

    RăspundețiȘtergere
  3. am primit si eu un apel de la acest numar, a sunat de 2 ori

    RăspundețiȘtergere
  4. De cateva zile sunt sunata de acest numar, mai multe ori pe zii. M-am saturat. Nu pot sa blochez apelurile.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.