www.dragostepunctro.ro Dragoste punct ro

Adrian Nartea e cel care va prezenta noua emisiune Dragoste punct ro. Din ce am vazut la emisiunile de pe Kanal D cu siguranta va fi un reality show care nu e reality show. Ce realitate e atunci cand sunt emisiuni cu scenarii. Multi cad in plasa si o iau de buna.
Curios mai e si faptul ca site-ul www.dragostepunctro.ro duce catre Kanald.ro
Iata ce spune domnul Adrian Nartea despre debutul sau la Kanal D.
Sunt nou venit în echipa Kanal D şi nu pot să spun decât că sunt foarte încântat de acest lucru. Sunt la început de carieră în televiziune ca prezentator. Am luat-o pe acest drum considerând totul o joacă la început, debutând ca model apoi ca actor în reclame şi videoclipuri

21 de comentarii:

  1. o sa urmaresc emisiunea cu drag abia astept sa inceapa va pooop

    RăspundețiȘtergere
  2. sii eu o voi urmări cu mare drag si cu mult interes...abia o astept :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am sa urmaresc emisiune.din ce am vazut in reclame e amuzanta...tipa aia grasuta e bestiala...''ma duc al mama dac stiam ca e asa ''....dar tipul(partenerul ei) e bun maxim...;)...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu era o alta emisiune trucata poate merita sa va uitatzi da asha nu stiu ce mare frumusetze poate fi

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,,,,ma numesc gigi si i-mi place emisiunea voastra,si eu am o iubire cunoscuta pe net,,ne cunoastem de 1 an si vorbim pe net ,,dar nu ne-am vazut niciodata in realitate,,,doar pe web,de pasi ne vom vedea in realitate,abia astept si eu si ia

    RăspundețiȘtergere
  6. e tare emisiunea....as vrea sa intreb de unde inchiriati apartamentele....un nr de tel.? ceva? va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. bunah..Ma numesk Andreea shi urmaresk emisiunea asta de kand o inkeput.Este foarte interesanta..

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau sa ma inscriu si eu la emisiunea voastra dar nu stiu cum

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt foarte curioasa...si eu am cunoscut pe cineva pe net si inca nu ne/am vazut...si as fi incantata de ideea promovata in emisiune...pwwp

    RăspundețiȘtergere
  10. Ideea emisiunii este interesanta,dar pakt k e trucata,deoarece eu il si cunosteam pe cel care a fost acolo si nimik nu e adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  11. emisiunea dragostepunctro e trucata, nimic din ce se difuzeaza nu e adevarat, e totul regizat. personajele sunt fictive, ele avand cu totul alte ocupatii si lucrand in diferite domenii in viata lor reala la fel si numele, varsta, orasul etc. in loc sa cheltuie carute de bani pt.emisiuni de 2 lei mai bine ar face emisiuni educative!

    RăspundețiȘtergere
  12. halal post de televiziune...halal emisiuni

    RăspundețiȘtergere
  13. Un rahat de emisiune, ca atatea altele!

    RăspundețiȘtergere
  14. dupa cum vad... multi urmaresc emisiunea asta, deci, cui nu-i place, sa nu se uite

    RăspundețiȘtergere
  15. cum se poate sa ma inscriu la aceasta emisiune?

    RăspundețiȘtergere
  16. asi vrea sa ma inscriu si eu la aceasta emisiune

    RăspundețiȘtergere
  17. asi vrea sa ma inscriu si eu la aceasta emisiune dar nu stiu cum daca stie cineva va rog bagi lista meade mesenger cory_200_4u

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt si eu incantata de emisiunea si as vrea sa ma inscriu deoarece am cunoscut si eu pe cineva aici pe net de aproape un an(facem de curand) si poate nu mai prin intermediul emisiuni reusim sa ne cunoastem si real.Daca puteti sa imi dati un raspuns,pentru cum sa intru in contact cu redactia emisiunu adresa de messenger este karmy_aly va multumesc de intelegere

    RăspundețiȘtergere
  19. as vrea sa ma inscriu si eu la emisiune,,,id meu yybb_rd,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  20. sunt reale cazurile prezentate?

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.