www.disneychannel.tv concurs Hannah Montana Style

Fii creator de moda pentru Hannah Montana. Hannah Montana Style te provoaca la concurs pe www.disneychannel.tv. Trebuie sa intri pe site-ul www.disneychannel.tv la sectiunea concurs Hannah Montana Style aici Creeaza tricoul in stilul tau Hannah Montana iar cele mai bune 3 tricouri vor intra in competitia pentru a castiga un look nou de la stilistii care se ocupa cu Hannah Montana si o zi la Disneyland in California

67 de comentarii:

  1. hanna mai cam dezamagit chiar trebuia sa te droghezi

    RăspundețiȘtergere
  2. Te Iubesc Hanna Montana:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum pot rausii sa avunt la concursul ala cu Hannah Montana STYLE

    RăspundețiȘtergere
  4. bleeeaaahhh hannah montanah
    daca vrei sa vezi cum te cred, uitate la videoclipul Parodie al shakirei Whenever Wherever
    VORBESC SERIOS< E MAI BUNA SHAKIRA!!!!!!!
    inca ceva pt hannah: esti ridicola!

    RăspundețiȘtergere
  5. poi eu am o intrebare nu pt hannah montana ci pentru MYLEI CYRUS numele ei adevarat ,,dc te-ai draogat sau te droghezi ar trebui sa fi un exemplu pentru adolescentele de azi si credema mylei ka nu le dai un exemplu kiar bun,,,DAKA AI VREA SA VB KU MN CEEA CE NU KRED ID-UL MEUH E stuparuvalentina

    RăspundețiȘtergere
  6. hana mai dezamagit chiar trebuie sa te drogez/?

    RăspundețiȘtergere
  7. Te iubesc hannah montana mult de tot !!! Sunt o fana dea ta !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. draga hannah montana tu esti una din cantaretele mele preferate dar de ce teai drogat imi placeai asa cum esti si te rog nu te mai droga daca o sa te mai drogezi no sa te mai placa multi copiii. te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place hannah montana dar ma deranjat foarte mult faptul ca se drogheaza si asta este un lucru foarte urat o sasi piarda fani. si te rog miley sa vi si in romania

    RăspundețiȘtergere
  10. hannah eu sunt un fan care ti-a ascultat toate melodiile,dar nu mi-a venit sa cred cand am auzit ca te droghezi.eu te mai iubesc inca,dar te rog sa nu mai faci si alte prostii.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna hana eu eram un marea fan de al tau dar cand am auzit ca te drogezi mai dezamagit foarte mult dar daca te mai drogezi nu o sa mai ai niciun fan te rog nu te mai droga ca esti frumoasa si canti frumos pa

    RăspundețiȘtergere
  12. ba yo o yuby moolth pe hannah dar numele ei adevarat e destyny hope cyrus myley si la pus ea a luat s-ul dde la smyley (i se spunea asa findca mereu zambea) shy la transformat in myley
    shy apropo destyny nu e ridicola joaca doar un rol sa se duk drq cn o injura

    RăspundețiȘtergere
  13. I love you miley cirus!!!!:*:* as vrea sa ma inscriu j eu in concurs!!

    RăspundețiȘtergere
  14. hannah te iubesc si imi place cum canti,dar nu prea mai am incredere ptr ca ai reusit sa bagi droguri in tine.Si stiu ca Demi Lovato era in spatele aparatului de fotografiat.Asa ca singura vedeta pop Disney Channel e Selena Gomez.Hannah ti-ai pierdut fanii!!

    RăspundețiȘtergere
  15. va rog sa imi spuneti cum sa intru in concursul stayl.sunt o mare fana hannah montana. imi place de ia lili oliver jecso sunteti grozavi.am o intrebare imi da idul ei????????????????VA ROG TE IUBESC HANNAH MONTANA

    RăspundețiȘtergere
  16. Maa`ce drq Hannah`Hannah`gta nu mai e Hannah e MILEY !! Si orikm nu intelege ea ce spn voi:))!!va asigur!!Si ce dak se drogheaza dak ma gandesc bn toti asta fac!!:))Are o voce f buna!!si cu drogurile e prblm ei nu`va dore capu pe voi jucati`va si guraa!!!eu am vazut`o in reali..In America e BESTIALAA!!!:x:xx

    RăspundețiȘtergere
  17. cum ma pot inscrie la concurs?cine stie sa imi zica si mie . va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  18. de ce te3 droghezi?ce ai vrut de la viata si nu ai avut?
    poate minte......asta nu cred ca ai avut cand faci asa ceva
    Mai dezamagit f tare atat pe mine cat si pe toti fanii tai.
    Te-am iubit dar nu pot spune asta si acum

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt fana ta nr 1
    1.te voi iubi mere indiferent de decizia ta.
    2 nu iti vei pierde fanii.
    3este un zvon ca teai drogat eu stiu ca nu este adevarat doar pentru ca a spus cineva asta nu inseamna ca este adevarat.
    miley eu am incredere in tine si te rog sa nu-ti pierzi curajul eu iti voi fi alaturi si sa nu credeti ca sa drogat te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  20. Super HANAH MONTANA ,dar mai mult imi place Miley Chiuras.EU sunt cel mai mare fan al tau,de si toati colegi mei zic ca esti naspa .Spunemi ca nu o te mai droghiezi.eu am toate revistele in care se vorbeste despre tine,am postere cu tine. eu ma numesc Denisa am 10 ani sunt din romania mai exact oradea .TE IUBESC MILEY,dar renunta la HANNAH.

    RăspundețiȘtergere
  21. buna .sunt andreea am 8 ani jumatate.te-ai drogat ?eu sincernu stiu ce sa mai cred.dar daca asta ai facutatunci sa stiica iti va distruge inima si tie ,dar si fanilor tai. te rog ,numai face asta!te salut si te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. ma numesc andrasi csilla am 11 ani si imi place foarte mult de tine . am participat la concursul hannah montana style si mia placut foarte mult . te rog nu te mai drog pentru ca iti ranesti fani tu stiai ca poti sa mori terog nu te mai droga . te iubesc hannah .

    RăspundețiȘtergere
  23. am fost fanul tau numaru unu dar de cnd teai drogat am vazit poza cu tine dat nu mia placut deloc ce am vazut acum nu te mai plac cum team placut inainte

    RăspundețiȘtergere
  24. Hanna te iubesc si nu mai vreau sa te droghezi ca tu stii ca drogurile sunt mortale
    am 8 ani si sunt Iarina

    RăspundețiȘtergere
  25. Miley te-am placut erai idola mea dar nu inteleg de ce te droghezi.Cu ce te ajuta drogurile?

    Ma numesc Simion Andreea-Otilia si un sfat:
    Revino cu picioarele pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  26. votati tricoul raul plis!!!!!!!!!!!!va implor nam casa masin animale doar o sura si calculator.dormim pe saltea dati vot la raul fratelemeu .va implor!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. vreau sa stiu hannah monta daca am casticat la concurs

    RăspundețiȘtergere
  28. sunt andreea am 11 ani si imi placi de la varsta de 6 ani.TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  29. imi place hannah montana dar este pacat ca sa drogat si-a dezamagit fanii

    RăspundețiȘtergere
  30. o iubesc pe hannah dar in acelasi timp o urasc ca se drogheaza si pozeaza goala

    RăspundețiȘtergere
  31. va roggggggggggggg,votati tricoul meu.Nu am fost nici o data in alta tara.Nu avem multi bani ca sa ne ducem in alte tari,va rog,votati-me pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  32. NU COMENTATI DESTRE HANA MONTANA

    RăspundețiȘtergere
  33. Hannah eu te iubeam dar neai dezamagit pe toti . In filmul tau spuneai ca-ti iubesti fanii dar acum ne lasi balta toti plangem pentru ca nu mai faci filmul acum in loc sa te iubesc te urasc si nu mai vreau sa aud de tine niciodata !!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Miley sa stii k st multzy fani kre t adora revino ku picioarele p pamant!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. chiar daca sunt mai mare imi place hanna montana

    RăspundețiȘtergere
  36. hanna esti cea mai tare nu te compari cu nm

    RăspundețiȘtergere
  37. buna hanna montana vreau sa te intalnesc ,esti cea mai grozava si haioasa te iubesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  38. buna hana montana vreau sa te intalnesc chiar daca te-ai drogat mie tot imi place de tine esti cea mai frumoasa vedeta din lume si sa sti ca eu sunt cea mai mare vedeta de ata pa te iubesc mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  39. imi place HANAH MONTANA

    RăspundețiȘtergere
  40. Gabriela mia placut concursul Hannah Montana Style dar eu nu puteam sa trimit tricoul

    RăspundețiȘtergere
  41. miley(hannah)te ubesk molt st fana tha nr 1 am tot ku tn toate albumele tale dn lume.eu acum st in spania te rog vino pe aici in fuenlabrada!!!! eu nu cred ca te droghezi poate ca cei dl tv trucheaza videoclipurile.sa sti ca eu te iubesc asha kom esti.cu dragoste fana tha.andreea

    RăspundețiȘtergere
  42. Dragi fete care suntetzi mari fani al serialului hannah montana,va spun clar ca miley pe care voi o cunoastetzi este defapt o fata oarecere care s-a drogat,nu mai vorbim de demi lovato,care ea este la detoxificare pt ca s-a drogat.Miley a inceput cariera prin tatal ei care e cantaretz si axum.Miley s-a tatuta va rog sa scrieti la google ,,TATUAJELE LUI MILEY,, a inceput foarte prost,acum are cerce in nas,a pozat nud(goala) va rog sa-mi lasazi comentarii la id-ul the_crazy_gil66@yahoo.com.Va astept comentariuile despre tot ce v-am spus.va pb:*

    RăspundețiȘtergere
  43. sall, sunt si eu o fata care isi da cu parerea despre miley , treaba este ca poate sa faca ce vrea cu viata ei si nimic sau nimeni nui poate interzice sa nu se drogheze mai ales acum ca este majora.

    RăspundețiȘtergere
  44. hannah esti o proasta cum ai putut sa te droghezi ....ti-ai dezamagit toti fanii....esti cea mai naspah vedetaa:-& si esty si ft. urata:-&:-&

    RăspundețiȘtergere
  45. esti nebuna hana acesta este comentariul meu

    RăspundețiȘtergere
  46. selena gomez e cea mai buna vedeta!!!!! ce mult as vrea sa vina in romania!!!hannah montana e o proastaaaaa!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  47. salut HANNAH MONTANA am auzit ca te droghezi.E adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  48. te iubesc mult hannah montana

    RăspundețiȘtergere
  49. buna!! sunt Myruna. Imi place cum canti si cum te imbrati !!

    RăspundețiȘtergere
  50. Mereu voi fii cea mai mare fana a ta si te voi iubi chiar daca se aud zvonuri ca tu teai groga.I LOVE YOU MILEY HOPE CYRUS!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  51. am fost mare fan hannah sau mai bine zis miley dar acum nu mai sunt pentru ca se drogheaza

    RăspundețiȘtergere
  52. eu sunt mare fan miley cyrus si lasatiu in pace pe miley cu comentariile voastre penibile ca se drogheaza si ca nu o sa mai aiva fani daca mai face acest lucru si in plus poate sa faca ce vrea cu viata ei sa stiti fraerilor

    RăspundețiȘtergere
  53. buna hannah imi place de tn asa cum iesti,te iubesc vino la romania

    RăspundețiȘtergere
  54. hana esti foarte urata si canti oribil

    RăspundețiȘtergere
  55. buna Hannah te iubesc mult canti superb dar as vrea sa nu te mai droghezi te rog mult!daca tii cu adevarat la fanii tai renunta la acest obicei la fel si tu Demi lovato!Selena Gomez deocamdata singura normala de la disney channel si sper sa ramana asa.cat despre Miley Cyrus mai dezamagit complet.eu si colegele te iubeam dar acum ele te urascpt.pt.ceea ce facut.eu inca mai cred in tine!nu o fa pt.fani ci fa o pt.tine!caci tu vei regreta la un momendat.iti distrugi singura viata ia Domnul Isus nu vrea asta de la tine.El te iubeste si pe tine si vrea sa fii exemplu pt tineri.de ce nu compui cateva melodii si despre el ce zici?sigur sar bucura decat sa canti prostiile tale.ai voce minunata si trebuie sa tio folosesti cu folos.cat despre faptul cu drogatul ca vrei sa ajungi frumoasa renunta!esti frumoasa oricum.ce e in intrior contaza nu uita!te voi iubi mereu dar nu te mai droga si dedicati viata Domnului total si el te va scapa de orice pacat.daca vrei tu sau oricine citeste acest mesaj ma puteti contacta pe facebook scrieti aici mesajul si eu va dau adressa ne putem imprieteni!discutam despre orice!te iubesc miley si Domnul Isus te iubeste si a murit pt.tine.pa!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.