Cum sa cresti in inaltime

eu sunt mic tu fa-ma mare

Cresterea in inaltime a fost dorinta noastra inca din copilarie. Unii au crescut, unii au ramas mici. Daca vrei sa cresti sanatos e foarte important sa practici sporturi care te fac sa cresti. Un articol despre aceasta tema vei gasi aici sau poti citi cartea lui Gabriel Lungu, Totul despre cresterea in inaltime.

41 de comentarii:

  1. Buna....am 13 ani si am 1,43si sunt fata credeti ca e bine ptru varsta mea?eu as zice ca nu deoarece colegele mele au 1,50-1,60

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, eu am 1,61 si am 12 jumate pot sa mai cresc pana la 1,78??

    RăspundețiȘtergere
  3. am 18 ani...1,58 ,53 kg....Ce as putea sa fac..sa cresc cel putzin 7 cm intr'un an si 2 luni??...
    P.S. : imi doresk sa dau la Academie ..iar inaltzimea medie este 1,65..:|

    RăspundețiȘtergere
  4. salut am 14 ani si am 1,63 ce pot sa fac sa cresc in inaltime ?????

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut eu am 14 ani si 9 luni si 1,64 ce as putea sa fac sa mai cresc si eu pana la 16 ani 1.70 macar

    RăspundețiȘtergere
  6. salut am 14 ani si-am 1,70

    RăspundețiȘtergere
  7. am 15 ani si 1.66 inaltime va rog dativa cu parerea cum sunt ?? eu zic ca sunt cam mic dar avand in vedere ca la 16 ani probabil o sa am 1.71 sau mai mult e bn si atat??

    RăspundețiȘtergere
  8. sallut din nou la 12 ani aveam 1,45 la 13 ani 1.48 la 14 ani 1.57 la 15 ani 1.66 la 16 ani 1.72 la 17 1.75 la 18 176.5 iar la 19 1.78

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am 14 ani si am 1,80 si mai am un coleg are 13 ani si are 1.93 asta pt ca eu si cu el facem un sport care ne ajuta atletismul
    Uitati un lucru prin care cresteti
    1)stati pe spate prindetiva cu mainile de ceva si impingeti picioarele inainte faceti multe repetari maxim 200 pe zi
    2)faceti abdomene impingand picioarele inainte
    3)stati atarnat de o bare timp de 60 sec.
    4)stati tot timpul cu spatele drept stand si pe ceva moale

    Daca vreti sa vorbiti cu mine contactatima la x_pittbull

    RăspundețiȘtergere
  10. buna... am 14 ani jumate ,sunt fata si am 1,52m . ma puteti ajuta sa imi spuneti daca mai pot sa cresc in inaltime?
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. pai uni crecs cam repede iar alti nu
    yo am 12 ani ji am 1,70 m
    nujtiu cum am crescut aja repede

    RăspundețiȘtergere
  12. buna..am 16 ani si 1,75. ma puteti ajuta cu sfaturi??? Ash vrea sa cresc macar pana la 1,83

    RăspundețiȘtergere
  13. simidreanu ionut mario10 iulie 2010 la 10:07

    salut am 16 ani si am 1.63 inaltime ce as putea face pentru acreste pana la 1.70 sau 1.78

    RăspundețiȘtergere
  14. VEZI AICI GHIDUL COMPLET NEOBUX

    SITE-URILE PTC (PAID TO CLICK)
    Probabil mulți dintre voi au auzit de aceste site-uri PTC, care te plătesc doar pentru a face click pe anumite reclame. Unii au încercat aceasta metodă, insă s-au lăsat foarte repede, din cauza profitului mic pe care îl încasau, la început.
    De ce credeți că mi-am irosit timpul pentru a scrie acest articol, când puteam face altceva mai distractiv ? Simplu! Pentru că imi pasă de cei care încă mai caută o metodă eficientă de a face bani de acasă, și care nu necesită o investiție preliminară.

    DESPRE NEOBUX http://www.neobux.com/?r=cristiqq20
    Vă prezint Neobux, cel mai sigur, mai performant si mai corect site PTC (Paid To Click), cea mai simplă metodă de a face bani pe net, doar vizualizând câteva reclame zilnic. Pentru a te convinge că acest site chiar plătește membrii (fiind, de asemenea printre putinele site-uri PTC care platesc), poți vedea AICI cateva mii de dovezi de plată, postate de către membrii mulțumiți de acest serviciu.
    Puteți observa acolo chiar și una dintre cele mai mari plăți efectuate către un user, și anume suma de 5004$ (da, cinci mii patru dolari).
    Site-ul plătește membrii cu 1 cent pentru fiecare reclamă vizualizată pentru 30 secunde. Pe zi sunt afișate maxim 7 reclame, pentru conturile Standard, si dublu pentru cele Golden.

    REFERRALII http://www.neobux.com/?r=cristiqq20
    Acum poate vă întrebați, oare cum au făcut oamenii aceia atâția bani, câștigând nu mai mult de 10 cenți pe zi? Răspunsul: i-au investit in referrali !
    Ce sunt acești referrali? Oameni care fac bani pentru tine, ca și niște angajați ai propriei tale firme. De pe urma unui referral câștigați 0.5 cenți (Standard) sau 1 cent (Golden), pentru fiecare reclamă vazută de acesta.
    Referralii se pot cumpăra direct din contul tău Neobux, cu banii câștigați de tine din efectuarea click-urilor, sau cu bani transferați din contul PayPal ori AlertPay, iar cei inactivi pot fi reciclați (înlocuiți cu alții activi) oricând, pentru doar 8 cenți.

    CÂT POT CÂȘTIGA? http://www.neobux.com/?r=cristiqq20
    Să dăm un exemplu: Ai dat timp de două luni , zilnic, click pe câte 10 link-uri, deci ai câștigat 60x10=600 cenți , adică 6$. Din acești 6$, 5$ ii poți investi, cumpărând 20 referrali pentru o lună, iar 1$ iți rămâne în cont. Dacă cei 20 referrali vor face zilnic click pe cate 5 reclame, după doar o lună, vei câstiga de pe urma lor o sumă de 5x0.5x20x30=1500 cenți, adică 15$ ! (pentru membrii Golden se va dubla aceasta sumă). Deci triplu față de cât ai investit.
    Nu e rentabil? Dar dacă ai avea 100 referrali, cu o media de 5 click-uri pe zi? 5x0.5x100x30=7500 cenți, adică 75$ pe lună! cu doar 100 referrali !

    RăspundețiȘtergere
  15. buna eu am 13 ani.....j 1,60dar nu sunt grasa,am o silueta frumoasa dar aj mai vrea sa cresc putin in inaltime:D

    RăspundețiȘtergere
  16. buna sunt miruna si implinesc 10 ani in octombrie si am 1,46 si 40kg eu cred ca-i bine pantru ca parinti mamei au 2m si 1,80\

    RăspundețiȘtergere
  17. salut eu sunt loredana am 14,5 si sunt inalta 1,65 ce parere aveti sunt mica sau...?

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut am 17 ani 1.79 si nu stiu cum sa mai cresc in inaltime as vrea sa ating 1.87 1.90 nu stiu daca e posibil.Ar fi bine sa ma apuc de inot?

    RăspundețiȘtergere
  19. oameni buni am 14 ani si am 1-90...cam prosteasca intrebarea..dar credeti ca voi mai creste?

    RăspundețiȘtergere
  20. buna!! eu am 15 ani si am 1,75,si sunt multumita:X

    RăspundețiȘtergere
  21. buna,am 26 ani si 1.64 cm ce sa fac sa mai cresc măcar pana la 1.70 este posibil?

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut eu am 12 ani si 1.63 la inaltime eu zic ca sunt destul de inalt pentru varsta mea adica eu intrun an am crescut 11 cm si 12 kg Eu cred ca voi atinge 1.85 pentru ca tatal meu are 1.88 mama 1.70 si mai toti din familie sunt inalti

    RăspundețiȘtergere
  23. am 11 si am 1,33 e bn ptr varsta mea????

    RăspundețiȘtergere
  24. nu mai asteptati o crestere rapida pana la 15 ani de la 15 la 17 ani va veti dezvolta corpul din toate punctele de vedere iar dupa 20 de ani inaltimea va fi bine determinata si greutatea se poate modifica in functie de reactiile hormonale

    RăspundețiȘtergere
  25. ce va plangeti ca suntei mici la 1,60...eu am 1,52 si am 22 de ani (fata)...eu m-as multumi chiar si cu 1,58...

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut as vrea sa va zic eu o metoda..acum am 16 ani acum 2 ani m-am apucat kick-boxing..aveam 1,50 si in jur de 65 de kg am facut cam 1 an 6 luni si am ajuns la 1,73 si 68 kg am si slabit mult am pus si masa.. iar in celelalte 6 luni am facut sala si am ajuns la 78kg si 1,80..deci parerea mea e ca sportul e cel mai bun cu o nutritie echilibrata faci progrese remarcabile.Si un mic sfat pentru cei ce nu au 18 ani si fac sala sau se vor apuca nu faceti presa si genoflexiuni cu bara!daca vreti sa mai cresteti!

    RăspundețiȘtergere
  27. bun aas vrea sa ma ajute si pe mine cineva ..cum as putea sa cresc in inaltime? am 17 ani jumate si 147 cm.... miam facut analize si au zis k e posibil s amai cresc ceva..as vrea dak exista vreo etoda mai eficienta ....sa ma ajutati si pe mine:P multumesc ...

    RăspundețiȘtergere
  28. eu am 13 si am 1.55 e bine?

    RăspundețiȘtergere
  29. fratilor am 12 jumate sunt baiat mama are 165 tata 180 eu ansa am 1.50 si am 12 ani ce sa fac sa cresc?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna am 14 ani si am 1.65 cm si vreau sa am minim 1.70 ..ce sa fac sa mai cresc :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  31. eu am 17 ani si 98 cm. Ce as putea sa fac sa cresc in inaltime(macar pana la 1.90?) PLZZZ HELLPP

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna , eu am 14 ani si o luna si am 1,78 :) 2 ani am facut handbal la echipa scoli si din 2010 din aprilie sunt la un club . Din anul 2009 in anul 2010 , adica cam in 8 luni , am crescut 13 cm :)
    Aveam 1,62 si peste 8 luni aveam 1,72 iar acum m-am mai inaltat 6 centimetri :) . As dori sa mai cresc pana la 1,85 - 1,88 dar nu cred ca mai e posibil , pentru ca tata are 1,82 iar mama are 1,64 :)) ...
    Daca vreti sa va inaltati calumea si aveti 13,14 sau 15 ani apucativa de baschet , handbal sau inot si va asigur ca va inaltati calumea ...

    RăspundețiȘtergere
  33. nu mai puneti intrebari ca si asa nu vedeti k nu va raspunde nimeni........

    RăspundețiȘtergere
  34. am 14 si am 1.34 ce sa fac help

    RăspundețiȘtergere
  35. Am 13 ani 1.72 si 73kg:)) da nu is gras.. practic ciclismul! M-am inaltat de anu trecut 10 cm am avut 1.62... oare cresc pana la 1.85? sper .. mai am de crescut:))

    RăspundețiȘtergere
  36. Bai,statura de 1,52 la 14 ani mi-a distrus viata,si dak nu cresc si voi ramane un pitic toata viata pot spune ca.....am trait degeaba,asa vad eu "scundimea" ca sa-i spun asa :),si nu e corect ca eu,care invat bine la scoala sa fiu piciu,si unu corigent la toate,un urat cu nasu mare sa aiba 1,70,deki chiar e nedrept :)

    RăspundețiȘtergere
  37. salut am 17 ani jumate si am doar 1.66,ce as putea face sa cresc in inaltime

    RăspundețiȘtergere
  38. Uii aici www.inaltime.com .Eu am reusit sa cresc 6 cm in inaltime in 9 saptamani. prietena mea 5 cm in 7 saptamani. Poti incerca si tu + ca am vazut marturii a zeci de oameni pe net care au reusit sa creasca si dupa 24 de ani cu ajutorul programului de crescut in inaltime al celor de pe www.inaltime.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu zic ca cea mai buna carte scrisa vreodata pentru cresterea in inaltime este cea de pe (inaltime.com) acum site-ul s-a transferat pe www.inaltimeperfecta.com . Am comandat aceasta carte acum vreo jumatate de an si in mai putin de 12 saptamani am crescut 6 cm si ceva. Va zic eu , daca nu riscati nu castigati. Eu nu am preferat sa raman cu inaltimea de 1,69. Credeti-ma ca orice cm conteaza. Asa ca faceti ceva in privinta asta si nu ramaneti pitici! va urez mult succes in viata!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.