Cartoane online la Super Bingo Metropolis

cartoane albastre sau portocalii la preturi acceptabile puteti castiga miliarde de lei
De acu poti cumpara cartoane la Superbingo pe internet daca ai un card Visa sau Mastercard cu care poti face plati online.

Cartoane online gasesti aici

40 de comentarii:

  1. la premiile telefonice dc nu trageti din constanta navodari si noi avem nevoie de banii

    RăspundețiȘtergere
  2. cum pot cumpara un carton eu nu am cont

    RăspundețiȘtergere
  3. cum cumapar cartoane am card si nu pot ajutati-ma

    RăspundețiȘtergere
  4. am cumparat cartoane dar nu me trimis nimic de cofirmare.de unde stiu seria talonul numarul nustiu nimic

    RăspundețiȘtergere
  5. sa trageti mai multe bilete si de la Tulcea ca numai cu un bilet numai cisigam noi....

    RăspundețiȘtergere
  6. din suceava nu a fost niciodata la telefon numai bucurest bucuresti si iar bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  7. DE LA TULCEA NU ATI TRAS NICI UN BILET,APROPO BILETELE CARE SE CUMPARA SAMBATA MAI AJUNG???

    RăspundețiȘtergere
  8. pai cum stiu daca am castigatcand nu mia ti trimis nimic?

    RăspundețiȘtergere
  9. Da de ce nu trageti si din urna aia cu botosani nu vam vazut nici o data sa trageti deacolo avem si noi nevoie de bani nu crezi io cumpar cartoane de mult si nu ati tras nici o data din urna cu botosani

    RăspundețiȘtergere
  10. da mai ajung biletele de la darabani sau le aruncati la vreun pod

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau sa cumpar cartoane si nu pot pate cineva sami zica si mie sint in spania ?

    RăspundețiȘtergere
  12. cum dracu se iau dupa net cartoane la super bingo metropolis????????????

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am card la brd si nu pot cumpara cartoane la super bingo metropolis.de ce nu se pot folosi cardurile,sant false?pt salarii mizere sant bune.

    RăspundețiȘtergere
  14. asa bucurestiu sus ca e mai important

    RăspundețiȘtergere
  15. de ce nu-l trimiteti si la Bacau pe SUPER BINGO sa dea si aici bani la cei care cumpara cartoane,trebuie sa oferiti la toata lumea premii asa cum toata lumea cumpara cartoane

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu este corect am facut 5 linii si nu mi sa dat nimic este o magari trebuie sa ai mare noroc sa castigi si inca ceva cornel si palade ar trebui schimbati fac prea multe glume proaste

    RăspundețiȘtergere
  17. de ce se face revizie chiar de paste??

    RăspundețiȘtergere
  18. de ce faceti revizie chiar de Paste?

    RăspundețiȘtergere
  19. HEIIIII EXTRAGETI SI DIN CRAIOVAAAAAAAAAAA

    RăspundețiȘtergere
  20. banditi cum au fost si altii

    RăspundețiȘtergere
  21. de ce nu pot cumpara cartoane de o saptamana nu se deschide adresa santeti niste hoti sper sa ma sunati sa-mi dati un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  22. din orasele mici de ce nu se fac extrageri?

    RăspundețiȘtergere
  23. va rugam faceti mai multe extrageri cu premii mai mici!am vrea sa castige mai multa lume!

    RăspundețiȘtergere
  24. prosti mai sunteti.astea ne fac de bani

    RăspundețiȘtergere
  25. atata cumparati on-line, cumparati on-line......si nici macar nu te poti inregistra ca sa cumperi!

    RăspundețiȘtergere
  26. am cumparat cartoane on line o data si nu stiu cum sa procedez pt a mai cumpara

    RăspundețiȘtergere
  27. dati un premiu ceva pe torino cei deaici nu vor sa mai joace nu mai au incredere nu sa castigat nimic

    RăspundețiȘtergere
  28. super bingo te asteptam la torino va iubim pe toti

    RăspundețiȘtergere
  29. nu pot sa accesez pagina de net pentru a cumpara bilete. Ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
  30. cum se cumpara cartoane suuuuper bbbbbbbinggggggggggo???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  31. AS VREA SA CUMPAR CARTOANE ONLAIN,DAR NU-MI ACCEPTA CARDUL MAESTRO ami scrie mereu k nr cardului e gresit,alt nr pe card nu mai e,sunt in italia

    RăspundețiȘtergere
  32. cand o sa ma trageti si pe mine la premii telefonice sau la taloane necastigatore

    RăspundețiȘtergere
  33. extragetii din judetul tulcea

    RăspundețiȘtergere
  34. da ati cam decazut ;ce se intampla?din ce in ce mai slabut;

    RăspundețiȘtergere
  35. CUM POT CUMPARA ONLINE PENTRU CA EU NU AM CONT BANCAR

    RăspundețiȘtergere
  36. super bingo e vrajeala'e o magarie,nu aveti incredere

    RăspundețiȘtergere
  37. ba din orasul tl de ce nu ati tras niciodata sunteti niste mincinosi

    RăspundețiȘtergere
  38. lume draga nu mai jucati la superbingo ca este o hotie curata magarii aia fac smecherii

    RăspundețiȘtergere
  39. pai unde ma lasa sa cumpar cartoane online va rog frumos ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  40. cine vrea sa cumpare cartoane la superbingo metropolis sa intre pe linkul urmator si sa urmeze pasii de acolo...nu e greu...bafta tuturor
    http://www.superbingo.ro/#/manager_online/rizzy/

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.