Versu.ro, concurs cu animale sau site de versuri?

De pe versu.ro poti castiga Iphone 3G, Play Station 2, Mp3 player, Hdd Extern, Monitor 21 LCD, Imprimanta, Camera Foto Benq, Mp4 Player etc.
Ce trebuie sa faci ?
Trebuie sa strangi cat mai multe voturi din partea prietenilor, iar cand completezi cubul castigi... nu stiu daca chiar se castiga la acest concurs.
Si ca sa vedeti seriozitatea acestui site, pe siteul de monitorizare WTA versuri.ro are la descriere: mp3 cauta, versuri muzika peste 10.000 de versuri adaugate.
Daca se castiga sa ma anuntati si pe mine

6 comentarii:

  1. toate site-urile astea de genu versu.ro , tamagochi, premi.joo.ro si multe altele sunt niste prostii.. nu castigati nimic... dc credeti ca va trebe atatea voturi.. MULTE in orice caz... si .. pagina e PLINA de RECLAME .. :P ganditi-va si voi.. ce de bani fac oamenii ;)) cate vizite pe spinarea voastra aduc banii la bossi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este sunt tepe.am facut cele 1400 de puncte si tot nu am castigat

    RăspundețiȘtergere
  3. versu.ro este teapa. Am participat la prima editie a concursului si am facut punctele necesare. Ulterior s-a pus sectiunea de comunicate in care spunea ca prima editie e cu tragere la sorti. Am fost declarat castigator si in urma tragerii la sorti din data de 29.11.2009. De primit vreun premiu nici vorba. De altfel pe pagina de Comunicate spuneau ca vor posta poze cu castigatorii, ca sa arate ca premiile chiar se dau. Nici o poza nu a fost afisata pe site. Acum nici nu mai apare pe pagina de Comunicate acea informatie cum ca ar publica poze cu castigatorii. Teapa. Teapa. Teapa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am participat si eu la prima editie, am facut necesarul de puncte si apoi au anuntat ca e cu tragere la sorti. La a doua editie au bagat premii mai mici dar au zis ca sunt pentru toata lumea, sa nu mai fie cu tragere. Am strans necesarul de voturi si la editia a doua, s-a afisat lista cu castigatorii in care ma regaseam, apoi ne-au pus sa completam un formular si... tzeapa. Nici un raspuns. I-am tot contactat prin formularul de la sectiunea contact si nu am primit nici un raspuns. Au voie sa faca asa ceva? Nu este inselatorie sau ceva de ganu?

    RăspundețiȘtergere
  5. si au am patit la fel.in fine am folosit niste programele ca sa strang voturile in cateva zile si am vazut ca am castigat,oricum nu mi-au dat nimiq.

    RăspundețiȘtergere
  6. multam de comentarii, este corect, iti faci trafic dar nu platesti chiar atat, sunt posibilitati mult mai ieftine sa iti aduci site-ul in top, cu 100 usd decat sa dai un premiu de 300eur (iphone de ex).

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.