http//www.orange.ro/enjoy/mms

Cum poti vedea mesajele mms Orange?
Ai primit un mesaj multimedia si nu il poti vedea decat daca intri pe internet la adresa de mai sus.
Ai un mesaj multimedia Orange nou. Intra la www.orange.ro/enjoy/mms, identificator ****** parola *******
Deschide mms-ul primit www.orange.ro/enjoy/mms
Cum activezi serviciul MMS, acces si activare

setãri manuale


* Nume conexiune (connection name): MMS
* Nume punct acces (Access point name): mms
* Nume utilizator (User name): se lasã necompletat
* Solicitare parolã (Prompt password): se lasã necompletat
* Parolã (Password): se lasã necompletat
* Autentificare (Authentication type): Normalã (Normal)
* Adr. IP poartã acces (Gateway IP address): 62.217.247.252
* Pagina initialã (Homepage): http://wap.mms.orange.ro:8002
* Sigurantã conexiune (Connection security): Dezactivatã (Off)
* Mod sesiune (Session mode): Permanentã (Permanent)

95 de comentarii:

  1. nu pot sa va gasesc sami dati codul puk Santeti voarte dificilii

    RăspundețiȘtergere
  2. sinteti de groaza mi sa blocat cartela de la orange am mers in cel mai apropiat oras unde mai schimbasem o cartela anul trecut si mau trimis la 100 km cica nu se mai schimba la ei voi vreti clienti dar le blocati cartelele aiurea am sa merg la vodafone si am sa ii invat pe toti prietenii mei sa nu isi mai ia cartela orange ca nu sinteti seriosi si sa nu mai spun cit de rau staticu semnalul trebuie sa ies afara sa pot vorbi la telefon nu mai e orange ce a fost odata vati dus la vale sinteti niste hoti

    RăspundețiȘtergere
  3. fiti seriosi va rog serviciile ogange cam lasa de dorit

    RăspundețiȘtergere
  4. unde as putea sa inregistrez codul pe care l am primit prin sms pt a vedea daca este castigator la concursul castigi la reincarcare

    RăspundețiȘtergere
  5. www.orange.ro/enjoy/mms nu merge!!!nul mai afisati degeaba/!!

    RăspundețiȘtergere
  6. cum fac sa vad niste poze prin mms pe net dca nu am mms pe tel.

    RăspundețiȘtergere
  7. servicii Orange??? sa fim seriosi !!! care servicii? pai daca vrei sa treci de la un abonament cu valoare mai mica la unul cu valoare mai mare astia i-ti iau in calcul media ultimelor trei plati efectuate catre ei,chiar daca pe avizul de plata ai doua sau mai multe abonamente,desi pe orange.ro nu gasesti nicaieri asemenea conditii pt shimbarea abonamentelor.Normal ca nu te incadrezi in tiparul lor.Nu dau informatii complete si nu tin seama si de necesitatile clientilor.Nu este corect deloc.O sa trec pe cosmote,au oferte mult mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sunt pe orange din totdeauna si este o retea foarte buna.nu mi sa blocat dekt o cartela ....ma rog cred k telefonul avea ceva....a si semnalul este perfect are si el micile lui scapari....dar nimeni si nimic nu este perfect....si oricum orange e cea mai folosota firma,indiferent ce comentati voi

    RăspundețiȘtergere
  9. dat o in colo de treaba...sunteti fff neseriosi..makr dati va demisia sa nu ne mai chinuim atat...:(:(

    RăspundețiȘtergere
  10. buna si eu am primit un mesaj asa si am reusit sa vad fotografia intrati pe adresa de orange,www.orange.ro/enjoy/mms,si jos aveti mesajul vostru multimedia aici ,introdu indentificator si parola care leai primit pe tel.

    RăspundețiȘtergere
  11. suntewti de toata jena mie si rusine sa spun ca am abonament la voiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  12. da este adevarat serviciile orange cam lasa de dorit in ultimul timp:am un abonament la orange de cativa ani si chiar ma obisnuiam cu ei dar nu stiu ce vor nu mai poti sa vezii un mms daca vrei cu tot ca ai la indemana indentificator si parola,nu stiu de ce se mai chinuie sa mai trimita mesajele ca tot acolo suntem ,tot nu putem sa le vedem
    cred ca o sa-mi schimb operatorul,plec la vodafone sau cosmote

    RăspundețiȘtergere
  13. AM PRIMIT UN MESAJ PRIN MULTIMEDIA DE LA BAIATUL MEU UNDE A POSTAT SI POZE DAR NU REUSESC SA INTRU SA VAD ALBUMUL CU TOATE CA AM PAROLA SI NR DE IDENTIFICARE LE INTRODUC SI-MI TOT SPUNE CA ESTYE EROARE. DE CE NU SUNTETI SERIOSI?

    RăspundețiȘtergere
  14. sunteti de tot cacatu sa o sugeti asa an continuare.hai pa ca ma stesati

    RăspundețiȘtergere
  15. deci pe bune ca nu sunteti serios...nu se poate intra pe site sa vezi nimic...dupa ce thoamne la'ti mai afisat...rog mai multa seriozitate..pe bune

    RăspundețiȘtergere
  16. nu pot sa inteleg cine trimite mesaje,pe mr 1300. poate cineva sa-mi spuna si mie ?

    RăspundețiȘtergere
  17. sunteteti de kakat...

    RăspundețiȘtergere
  18. toti au dreptate suntei de tot rahatu sa nu poti vedea un mesaj

    RăspundețiȘtergere
  19. ar trebui sa aiba preturi mai mici la telefoane

    RăspundețiȘtergere
  20. sa ma cac ca nu pot sa vad nici unde sa scri indentficator si parola sa bag cacacu sa vad ce poza am primit,imi vine sa sparg toot am dat catziva pumni in birou si in tel,sa va incalzesc cu besini nu mai trim linck daca nu e

    RăspundețiȘtergere
  21. baiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!am niste nervi unde sa ma uit maiiiiiiiiiiii sa caut sa bag identificatoru si parola...! :-l dracuuuuuuuuuu baiiiiiiii sparg tot

    RăspundețiȘtergere
  22. bah cum plm activez si eo orange wold ca ma si disper

    RăspundețiȘtergere
  23. fratilor eu nu gasesc unde swa bag parola sh identificatorul.imi bag pl k mi sa blocat cartela orange luna asta sh mi sau terminat toate minutele sh creditul sh la sfarsit imi spune k iar trebuie sa reincarc k sa imi mearga telefonul si simul ce retea de cacat am sami sfatuiesc sh eu prietenii sa nu isi ia caetele orange

    RăspundețiȘtergere
  24. ovi am incercat si eu sa deschid un mmsde la 566 degeaba !cred ca nici nunse poate pt ca astia nu exista pe net ne vand gogosi

    RăspundețiȘtergere
  25. e varza reteaua pe bune

    RăspundețiȘtergere
  26. orange sunteti de toata p**la!

    RăspundețiȘtergere
  27. canalu pe capul vostru gunoaie genetice ce sunteti

    RăspundețiȘtergere
  28. sa va bag ceva pe git nesimtitilor nu mai mintiti

    RăspundețiȘtergere
  29. Shove ur heads in ur asses and fart as much as u can.

    RăspundețiȘtergere
  30. unde vad fratilor mms primit.....unde

    RăspundețiȘtergere
  31. cum se vede un mms primit?identificator:17455907 parola:ca2pe7 va multunesc!

    RăspundețiȘtergere
  32. dracu sa va ia cu mesajele voastre ca nu se pot citi

    RăspundețiȘtergere
  33. va pate-ti joc de mine tocmai am iesit din dus degeaba ca sa ma uit la moaca calaculatorului. m puti de pute locu sub tine

    RăspundețiȘtergere
  34. sunteti nesimtiti cu NNNNNNNNNNNNNNNNNN mare

    RăspundețiȘtergere
  35. frustratilor.... orange e cel mai tare de pe piata..

    RăspundețiȘtergere
  36. cum pot vedea mms poza pe net

    RăspundețiȘtergere
  37. sunteti de kakat pe bune

    RăspundețiȘtergere
  38. buna ziua vreau sa vad si eu o imagine frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  39. incerc si eu sa vad un mms,dar nu merge,nu are nici o treaba. are dreptate lumea ca sunteti... de capu vostru. ce sa mai...sunteti pe ultima 100 de metri,ca vati stricat de tot

    RăspundețiȘtergere
  40. sunteti PROSTI RAU DE TOT caut si eu un indentificator? pot sa vi-l bag in cur? ca in alta parte nu am unde...

    RăspundețiȘtergere
  41. UNDE CAZZO SE POATE VEDEA MMS PRIMIT????????? UNDE SA BAG PAROLA SI IDENTIFICATORUL???????

    RăspundețiȘtergere
  42. o retea de kkt nu va mai suport fiti drak si voi odata seriosi.........

    RăspundețiȘtergere
  43. morti masi de indicator si de parola daca stiu unde sa le mai caut.......plm ma las pagubasi ca cu voi nu se mai poate

    RăspundețiȘtergere
  44. sall fratilor sp si mie unde scriu parola si identificatorul? imi bag p.... in orange vostru va PWP

    RăspundețiȘtergere
  45. sunteti toti din orange niste tampiti.....nu v-as baga identificatorul in cur....ca precedentul, vi l-as opri in gat sa va innecati toti prin sufocare ca sunteti niste hoti.....si la cartele furati minute, dar si la abonemente ii frcati pe toti cum vreti voi.....de-ati falimenta sa va inghita alte firme ca nu sunteti deloc seriosi ....rusine voua!.......pastrati-va mesajul pe piept....

    RăspundețiȘtergere
  46. cum pot sa vad um mms?
    identificator 17670324

    RăspundețiȘtergere
  47. de ce mai dati adrese sa citim mms daca nu merg

    RăspundețiȘtergere
  48. ce p... mea frate, astia de la orange sunt cu m...
    unde bag si eu identificatorul asta

    RăspundețiȘtergere
  49. JENANT O FIRMA CE PIERDE TEREN ZI DE ZI SUNTETI JALNICI,, AM AVUT ABONAMENT LA VOI PRINTRE PRIMII SI AM RENUNTAT SA VA VIE RUSINE,, FALIMENTULLLLLLL.

    RăspundețiȘtergere
  50. mms identificator 17723180 nr tel 0744127706

    RăspundețiȘtergere
  51. am primit un mms la nr tel 0452428462: MESAJUL NU POATE FI AFISAT Nu am primit cod nici parola. Cum il citesc

    RăspundețiȘtergere
  52. chiar sunteti niste mincinosi si nesimntiti

    RăspundețiȘtergere
  53. cum mama dracu vad un mms

    RăspundețiȘtergere
  54. are dreptate lumea ,nu poti sa vezi un mms

    RăspundețiȘtergere
  55. Psite-ul orange intrati pe mesaje multimedia/activare si setari/mesaje multimedia/pprezentare/deschide mesajul tau/indentificator+parola/si se poate vedea mesajul.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  56. sunteti neserios ma futu in nas de zabalosi am primit un mms din anglia cu cateva poze si nu pot sal vad cer sa mi se raspunda imediat mai bn inchideti draku mms-urile

    RăspundețiȘtergere
  57. nu cred ca au asa ceva ne mint

    RăspundețiȘtergere
  58. UNDE -I IDENTIFICATORULLLL ,FACETI O TREABA ASA INCALCITA.

    RăspundețiȘtergere
  59. suntetzi de tot kakatu.Dik ma nu poate nime sa vada un sms multimedia. Atunci ce plm tot dati la sms da-mpula.

    RăspundețiȘtergere
  60. si eu cred ca ma las de serviciile orange, sunt cele mai proaste servicii!

    RăspundețiȘtergere
  61. ba fratilor merge sa vezi mms-urile si io mam chinuit foarte mult imi venea sa sparg monitoru pana la urma am descoperit trebuie sa ai cont la orange creativa cont si o sa mai vedeti fiti foarte atenti ORANGE ecea mai tare retea credeti-ma vorbesc serios

    RăspundețiȘtergere
  62. merge ,foarte simplu trebuie sa cauti.

    RăspundețiȘtergere
  63. alegeti din prima pagina google Mesaj MMS de sarbatori,de la Orange d-ai clik stinga si ajungi in pagina urmatoare.in stinga m-ai jos scrie.www.orange.ro/enjoy/mms. d-ai clik singa pe aceasta si ajungi unde trebuie.spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  64. scriti parola si nr identificare cu litere mari s-au mici cum scrie pe telefon.altfel ciuci.

    RăspundețiȘtergere
  65. daca era una bruneta cu titele mari si cu mararu negru gaseati identificator si parola imediat?

    RăspundețiȘtergere
  66. BAIII...SANTETI NISTEMINCINOSI PECARE ARTREBUI SA-L FALIMENTATI CA SUNTETI NISTEHOTI DE OMIEDEFETE
    SAVA FIERUSINE NEFURATI BANINOSTRI HOOOTIILOOR
    CE SANTETI NEMERNICI....!BULANGIII...!

    RăspundețiȘtergere
  67. BAI...FRATILOR ASTIA SUNT OAMENI NESERIOSI NICIODATA SA NU CADETI IN PLASELE LOR CA DAPOI OSA
    VAPARA RAU CA ASTIA SUNT HOTI DE MILIOANE PECARE TREBUIESC VERIFICATI ZILNIC HOTILOR CE SUNTETI...!

    RăspundețiȘtergere
  68. FRATILOR EU CREDCA AMSAMA TRECLA VODAFONE PT CA OAMENIAIA SUNT MISERIOSI DECAT LA ORANGE SUNT NISTE HOTIII CARE NEFURE BANI NOSTRI....!MAIBINE BAGATIVA LA VODAFONE CA LAEI SUNT OAMENI CINSTITI....!

    RăspundețiȘtergere
  69. firati ai dracu cu orange.ro cu tot bastardo

    RăspundețiȘtergere
  70. orange?????!!!!....aiurea,retea de rahat

    RăspundețiȘtergere
  71. Nu va este jena de prostiile de mai sus, romanasilor (din tara si de peste hotare...)?

    RăspundețiȘtergere
  72. sunteti o firma de tot CACATUUUL!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  73. auziti.... nu mai vb asa urat adolescentilor ca voi va ascundeti in spatele vorbelor astea sa va fie rusine asa va educat mama?va dati voi smecheri ca sunteti mari si can putetii injura puteti vb urat ei bine nui asa invatativa minte o data si o data....si apropo nesimititi sunteti voi...(fara suparare).
    e simplu cauti pe telefon sua cauti pe net si vezi! e mai simplu decat credeti.....si adolescentilor luati aminte ce vam spus va rog!

    o fata de 10 ani,
    melisa

    RăspundețiȘtergere
  74. nu reusesc sa vad o poza primita pe tel. ce fac

    RăspundețiȘtergere
  75. Prostilor care cautati degeaba!Intrati pe Mesaj MMS de Sarbatori si va veti gasi MESAJUL!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  76. mie personal imi place acesta retea, nu-mi pasa ce au scris restul , dar ar trebiu sa le fie rusine pt ca asta arata educatia pe care o primesc acasa [fara suparare].Parerea mea este ca sunteti o companie ce merita mai mult respect din partea oamenilor. eu va apreciez ,iar cele scrise mai sus sunt noste minciuni gogomane , iar MELISA chiar imi place stilul tau - esti o draguta !!!!

    o domnisoara de 13 ani ,
    ADE

    RăspundețiȘtergere
  77. ajutati ma si pe mn am un mms si nu pot sal vad nici pe net la http://www.orange.ro/enjoy/mms cum sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  78. Sunt trimisa de la o pagina la alta ....atata zarva sa-mi citesc un mms....nu merita ,fiti seriosi oameni buni!!!!
    Am vazut k aveti o gramada de reclamatii nu asi fi dorit sa fiu si eu aici,dar faceti ceva oameni buni,am dori si noi sa intelegem ce vreti defapt cu atatea imformatii personale,deaia sunt personale,ca sa nu le impartasim,mai ramane sa ne cereti si contul din banca ,k altfel nu putem citi un mms primit.
    Servicii de cacat intr-o tara de cacat!

    RăspundețiȘtergere
  79. mesajele frumoase sunt din partea orange. nimeni nu este mulţumit de reţeaua asta.....

    RăspundețiȘtergere
  80. Mie nu mi-au trimis ident si parola!!!! doar ca am primit un mms, sa intru pe orange.ro/enjoy/mms. Si ce sa-mi bag aici la voi decat ... ce am. Ia d-aici!!! Borange...

    RăspundețiȘtergere
  81. Unde dracu gasesc sa vizualizez mms-ul primit? Am cautat toata pagina si nimic, un site de CACAT...

    RăspundețiȘtergere
  82. au dreptate anonimii chiar sint niste hoti umfla facturile la oameni asa din senin,si se milogesc la tlfn sa mergem cu ab mai departe.semnal in delta si la mare nema .hotide prima clasa.

    RăspundețiȘtergere
  83. cind cineva isi inchide un ab va place sa va milogiti la tlfn cu ofertele vstr mai mare rusinea halal companie.nu degeaba aveti lista cu datornici plina sa va recuperati bani la pastele caiilor.pt ca sinteti hoti h mare......

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.