Apiflexin gel reumatic

Din greşeală, am dat peste Etno TV. O melodie antrenantă se terminase şi urma publicitate. Fix în momentul în care am vrut să schimb postul o reclamă de tip teleshop îşi face apariţia un gel reumatic Apiflexin. Gelul antireumatic Apiflexin este obtinut din plante prelucrate printr-o metoda originala, pastrand doar puterea benefica a plantelor, mentinand o buna mobilitate articulara. Apiflexin contine ca ingrediente principale: extracte hidroalcoolice de arbore de tamaie, arnica, gheara diavolului, salcie, capsici fructus (extract de ardei iute). Se maseaza locul afectat de 2-3 ori pe zi, realizandu-se un masaj usor.

Da, mă interesează un astfel de gel și am zis că hai bine voi găsi mai multe informații pe internet, o farmacie online sau chiar site-ul producătorului, Laboratoarele Medica.

Știți cumva unde aș putea găsi Apiflexin și ce preț ar avea?
Dupa un timp cand am lansat aceasta intrebare, a aparut si posibilitatea de a comanda acest produs online pe site-ul www.elixirteleshop.ro la pretul de doar 129 lei. Insa se pare ca nu prea merge acest site, deoarece de fiecare data cand apas butonul de comanda "cumpara acum", nu merge, imi da eroarea 404. Daca nu merge comanda online presupun ca o sa mearga comanda telefonica, la numarul indicat pe site-ul lor 0737180819.
Am o veste buna pentru cei care prefera sa comande online: site-ul  www.elixirteleshop.ro a inceput sa mearga, deci puteti face comanda, trebuie doar sa setati in partea de sus a site-ului limba romana daca nu va prea descurcati cu limba engleza (nu mergea, probabil si din cauza faptului ca erau la inceput).

3 comentarii:

  1. Este dureros ce se comunica si mai cu seama cum se poate procura .cine se joaca cu S U F E R I N T E L E oamenilor ? P A C A T ....

    RăspundețiȘtergere
  2. cum poti sa dai 1200.000 lei pe un clei care nu rezolva nimic trebue sa te ungi de cand te nasti pana mori

    RăspundețiȘtergere
  3. lasativa intepati de albine si va garantez un rezultat mai bun.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.