Dr. Catalin Luca: blog, detalii si sanatate

Desi nu cred in medicina alternativa, am ramas uimit de cat se cauta acest domeniu. Iar cel mai bun loc de a promova aceste metode este OTV-ul, post care nu mai tine mult. Este invitat de multe ori Dr. Catalin Luca, medic primar de medicină generală cu competență în ramuri ale medicinei alternative (apifitoterapie și ayurveda).

Apifitoterapia foloseste in scop terapeutic proprietatile curative ale plantelor si produsele stupului: miere de albini, propolis, laptisor de matca, pastura, polen. Ayurveda inseamna un sistem complex de rețete de tratament, diete, exerciții fizice, principii de viata și conduita care vizează nu doar tratarea bolilor, ci îmbunătățirea vieții pe toate planurile. Voi ce credeti, exista o sansa de vindecare cu ajutorul acestui doctor si terapiilor sale?
Pentru consultatii aveti aici adresa cabinetului:
STR. AGRICULTORI, NR 9, SECTOR 2
Langa Piata Iancului si Protv ORAR: luni-vineri , orele 12-17
Sâmbăta doar urgentele
Pentru programări vă rugam sa sunați la numărul de telefon: 0752401812

Un comentariu:

  1. DAAAA..MA NUMESC IONESCU MARIA,SUNT DIN IASI, SI IN 1998 AM FOST DIAGNOSTICATA CU CANCER LA SAN . AM URMAT TRATAMENTUL DOCTORULUI LUCA SI M-AM VINDECAT!!..NU A FOST USOR..ACI TRATAMENTUL NATURIST CERE MULT EFORT SI PERSEVERENTA ..DAR AM REUSIT. II MULTUMESC DIN SUFLET DOMNULUI DOCTOR LUCA...

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.