www.ursus.ro și un Jeep e al tău

Odata cu turneul Ursus Evolution, compania da startul si unui concurs cu premii foarte tentante. Deja au apărut pe piață dozele Ursus promoționale care au inscris mesajul de concurs și cheițele norocoase.

Din 15 iulie va incepe concursul iar codurile vor fi introduse pe www.ursus.ro. Tot pe ursus.ro va apare si regulamentul complet al acestei promotii.



Se poate castiga pe loc, daca vei gasi mesajul corespunzator sub cheita unul din cele 20000 baxuri.
Iar daca vei gasi un cod, acesta va fi introdus pe site-ul mentionat mai sus. Premii oferite prin tragere la sorti: 1 telefon Samsung Ace/ora, 1 tableta Samsung/zi și la finalul campaniei: un Jeep personalizat.
Concursul Ursus 2012 tine pana pe 15 septembrie.
Mult noroc.

71 de comentarii:

  1. unde se trimit codurile?

    RăspundețiȘtergere
  2. NISTE NESERIOSI NU E NICAIERI UNDE SA TRIMITA OMUL CODUL ....

    RăspundețiȘtergere
  3. UNDE BAG CODUL FRATILOR DE LA URSUS ????????

    RăspundețiȘtergere
  4. codurile unde le trimetem???????????

    RăspundețiȘtergere
  5. Varzari ce sunteti... nu stiti sa cititi. promotia incepe de pe data de 15 a lunii curente. DOH!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. o mare magarie,niste neseriosi cei de la ursus.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar asa, unde sa introduc codul ca nu vad nici un camp, iar pe telefon imi da eroare trimitere mesaj.Isi bat joc de noi?

    RăspundețiȘtergere
  8. concursul incepe pe 15 iulieee fratilor nu va mai panicati, asteptati pana atunci si abia atunci vedem daca e sau nu vrajeala:))

    RăspundețiȘtergere
  9. as vrea so vad si pe asta

    RăspundețiȘtergere
  10. unde se introduce codurile

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt niste tampiti si taicamiu deabea astepta sa vada daca o sa castigam si zicea ca nu stiu eu sa ma descurc dar handicapatii astia nu au spus ca incepe concursul pe 15 iulie

    RăspundețiȘtergere
  12. La Ce Email ,pot trimite codurile de pe cheita ?? ioan

    RăspundețiȘtergere
  13. santeti niste neseriosi. www.ursus.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. Baaaa...sau n-aveti scoala, sau beti prea mult... DA nu numa beti nenorocitilor... cititi pe doza ce scrie. DIN 15 IULIE!!!!!!!!!! VAAAI CATI CIOBANI...bate joc de voi... NU...NUMAI CA SUNTETI HANDICATATI...ATAT
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!
    DIN 15 IULIE!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar ca este o aiureala[abureala]

    RăspundețiȘtergere
  16. STIE CINEVA UNDE SE INTRODUCE CODUL???????????

    RăspundețiȘtergere
  17. ba unde bagam codurile ???

    RăspundețiȘtergere
  18. hai ca am ras bine!!!!:)))):)))))))=)))))...
    =))) STIE CAREVA UNDE SE TRIMITE CODU???=)))

    RăspundețiȘtergere
  19. LA PROMOTIILE ACESTE CEL MAI FAIN E SA FII OSPATAR:d

    RăspundețiȘtergere
  20. suntem in data de 15 unde trimit codurile?

    RăspundețiȘtergere
  21. este 15 iulie deci sa introducem coduri....dar unde....

    RăspundețiȘtergere
  22. Ursus e o firma serioasa nu are cum sa fie bascalie. daca e concurs atunci concurs sa fie

    RăspundețiȘtergere
  23. unde se baga codul?????

    RăspundețiȘtergere
  24. pentru toti astia care se cred genii si sunt praf: e 15 iulie si tot nu poti introduce codul. peace

    RăspundețiȘtergere
  25. suntem in 15 IULIE de aproape 12 ore.
    N-avem unde inscrie codurile.
    O fi TEAPA....?????!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. sa le dau la bot la barmanii si ospatarii care nu dau capacele la clienti !

    RăspundețiȘtergere
  27. E 15 iulie si nu se pot introduce codurile. Astia sunt tare neseriosi.

    RăspundețiȘtergere
  28. Azi e 15 iulie si nu se poate introduce codul nicaieri. Hârști!

    RăspundețiȘtergere
  29. stati cuminti concursul este ptr prosti si ptr ca firma sa obtina niste profit prin evaziune fiscala.jeep-ul e pregatit ptr nepoata sefului cand osa bea o bere la mamaia ca tocmai a picat bacul. tabletele sant ptr verisoare ca n-o sa stea singura la mare. ptrnoi raman dozele de bere pe care orice magazin refuza sa ti le dea. ce se intamla cu premiile asazis castigate dupa ultima data a concursului. raman doze cu premii nevandute pana la data expirarii concursului. bine intelesca firma le va scoate pe consum si vor ramane pe profit . eu am acasa zeci de capace de coca cola ,timisoreana pecare nimeni nu a vrut sa le onoreze. ar5 fi o varianta cu protectia consumatorului daca nu este mana-n mana cu ei,ca si astia trebuie sa manance de undeva ca sa poata veni cu jeep-ul la servici.haideti intro zi la protectia consumatorilor sa vedeti cu ce masini ne apara astia drepturile.daniel ma cheama

    RăspundețiȘtergere
  30. dati codul




    unde trimitem


    unde

    RăspundețiȘtergere
  31. m-am plictisit de aprobare pubicare comentariu,o sa-i intreb si pe aia de la opc ce au de zis-"comentat"-p. daniel de la iasi

    RăspundețiȘtergere
  32. DIN 15 IULIE se trimit codurile maaaaaaaaaaaaaa :))) adica de astazi :)))

    RăspundețiȘtergere
  33. astazi e 15 iulie......nu pot sa trimit codul......de ce?

    RăspundețiȘtergere
  34. este 15 iulie si sunteti neseriosi!

    RăspundețiȘtergere
  35. am coduri si nu am unde sa le scriu. asa e in romania...serisi pana la dumnezeu...tara tuturor posibilitatilor

    RăspundețiȘtergere
  36. e facatura sa-si vanda marfa, o alta prosteala aruncata la romani si cum romana e credul o inghita .:))))

    RăspundețiȘtergere
  37. concursul incepe in data de 15.07.2012 ,ora 00,aveti rabdare nu va tot cacati pe voi.

    RăspundețiȘtergere
  38. daca cititi regulamentul........o sa stiti cand incepe concursul

    RăspundețiȘtergere
  39. unde trimitem codurile de sub capacele de bere ursus ? astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  40. nu gasesc nici regulamentul....

    RăspundețiȘtergere
  41. aici poti citi regulmentul: http://fbapps.ro/ursus/pegas/public/pdf/regulament-ursus-pegas.pdf

    RăspundețiȘtergere
  42. da este un concurs probabil doar pt cei care au relati la ursus ca eu nu inteleg unde sa bag codurile si chiar mam uitat peste tot

    RăspundețiȘtergere
  43. ne pisam pe el de ursus si de regulament care nu exista...teapa totala!

    RăspundețiȘtergere
  44. regulamentul exista, l-am citit si eu pe facebook, pe www.ursus.ro se introduc codurile doar ca voi nu prea stiti sa cititi cu atentie dar vad ca va agitati degeaba pe aici ca nu gasiti nu gasiti nimic, nu stiti sa cititi si de asta nici nu gasiti,cum naiba sa nu gasiti site-ul www.ursus.ro cand scrie clar si pe doze, doamne fereste:))))

    RăspundețiȘtergere
  45. Ca si la Fornetti este un fals, o smecherie aranjata, deci nu va obositi sa cumparati bere ursus pt asta ca e teapa...

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce dracu e japca asta pe fatza. snteti mana n mana cu astia de la retelele de telefonie ca pe net trimitem p..a

    RăspundețiȘtergere
  47. este 29 iulie!!!Unde trimit codul?

    RăspundețiȘtergere
  48. este trist ca inca mai sint multi care cred in seriozitatea acestei firme !! Va chem pe toti ca in perioada acestei promotii ,sa NU CUMPARAM 6ERE URSUS

    RăspundețiȘtergere
  49. de unde se scot premiile

    RăspundețiȘtergere
  50. Eroare Autentificare - acesta e mesajul care-l primesti cand vrei sa intri in contul tau pe site-ul Ursus.

    RăspundețiȘtergere
  51. si eu am castigat un samsung ace ! am sunat la bucuresti si in 30 de zile mi-l trimit acasa !

    RăspundețiȘtergere
  52. Fac cont, introduc cod apoi astept email cu link pentru vaildare cont. Teapa, inca astept email(dupa 30 minute), am verificat si la spam. Am incercat totusi un log-in pe cont: Eroare Autentificare

    RăspundețiȘtergere
  53. teparilor ce sunteti cei de la ursus .SA VİNDETİ CİND MOİ APUCA EU DE BAUT MAFİOTİLOR

    RăspundețiȘtergere
  54. neseriosi amtrimis mesaj cu codul verificat dezeci de ori si mi-a venit raspuns ca acest cod amai fost trimis iar pe site nu poti intra sa scrii codul

    RăspundețiȘtergere
  55. VATI FACUT O RECLAMA PROASTA CU CONCURSUL VOSTRU PA NET. SAU SUNTETI DIN CLANUL LUI BASESCU ??????????

    RăspundețiȘtergere
  56. eu nu cred ca este teapa !si nu am avut probleme cu inregistrarea! eu am castigat un samsung si nu sunt de-al lor!

    RăspundețiȘtergere
  57. unde se trimite codul ?mi-e rusine ca sint din cluj

    RăspundețiȘtergere
  58. Nu intra pagina de la ursus:The connection to the server was reset while the page was loading.

    RăspundețiȘtergere
  59. stati linistiti, premiu cel mare se stie al cui este. am bagat 647 de coduri pe site din care si date de pe mobil si nimica frate e teapa nu se poate asa ceva mai am un pic si ajung la 700 de coduri nu cred ca voi vedea ceva nici macar bere nu am cistigat E TEAPA TEAPA TEAPA la ursus

    RăspundețiȘtergere
  60. cum trimitem pana la urma codurile?

    RăspundețiȘtergere
  61. si eu am bagat aproape 1000 de coduri si nimic , am facut depozit de capace in casa :))).Am pus pe numele la toti din casa crezand ca poate am ceva sanse sa castig macar un telefon insa am castigat experienta pana acum.:)

    RăspundețiȘtergere
  62. din 24iulie pana in 11septembrie am trimis zilnic cate 12coduri,la ore diferite,atat web,cat si de pe tel.,si ghiciti NICI UN CASTIG.deci URSUS=TEAPAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  63. cand este tragerea codului castigator?.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.