Rimel de la Maybelline Volum Express Falsies Flared la doar 22 lei


Ieri mi-am achizitionat acest rimel de la Maybelline Volum Express Falsies Flared si pot sa zic ca este la fel de bun ca si celalalt care l-am incercat Express Colossal Cat Eyes pe care il ador. De ce? Pentru ca e asa cum promite. Da un altfel de volum datorita formulei imbogatite cu colagen care face ca genele sa fie seducatoare si privirea de felina. Cel putin eu am obtinut-o, iar periuta e chiar simpatica, are forma convexa pentru a urmari fidel forma si curbura genelor. Perisorii fini si scurti asigura depozitarea unei cantitati necesare si suficiente de produs pe gene. In plus, acestia pot imbraca perfect chiar si cele mai fine gene din coltul ochiului. Chiar am cucerit priviri cu privirea mea;)), chiar in autobuz se uitau insistent niste fete la ochii mei sigur credeau ca am gene false, nu au fost singurele, printre ele si prietena mea observase o schimbare si i-am raspuns ca schimbarea era noul meu rimel...In schimb noul rimel Volum Express Falsies Flared are alte calitati: confera genelor volum, arcuire extrema genelor din interior spre exterior si are efect de gene false ca aripile deschise, umple spatiile dintre gene. Se poate folosi in deplina siguranta chiar si de persoanele care folosesc lentile de contact, acesta avand aprobare de la oftalmolog.
Trebuie doar aplicat de la radacina pana la varf in mai multe straturi, fara a lasa sa se usuce rimelul intre straturi pana se obtine efectul de gene false. Folosind acest rimel nici nu trebuie sa mai folositi dermatograf, asta in cazul cand doriti sa obtineti un look mai natural.Se gaseste in Carrefour la pretul de 22 lei, daca il vreti sau daca doriti alte variante din gama Maybelline grabiti-va pentru ca sunt in limita stocului (eu l-am cumparat de la Carrefour). Dar daca ar fi sa aleg intre acesta si Express Colossal Cat eyes, as alege Cat eyes deoarece consider ca mi se potriveste mai bine spre deosebire de noul rimel. Azi m-am gandit sa adaug si cateva poze cu cele doua tipuri de rimel de la Maybelline pe care le folosesc. Nu stiu cat de bine au redat pozele imaginea genelor dar in realitate si in functie de gene se vede bine...Si cum genele nu sunt tot timpul la fel cand le dati cu rimel, ma refer la zilele cand nu au chef sa stea in nici un fel sper macar ca aceste imagini sa va faca o imagine cat de cat despre cele doua tipuri de rimel despre care v-am vorbit mai sus:). Acum il gasiti la pret promotional si in farmaciile Catena.














3 comentarii:

  1. l-ai cumparat ieri? Ieri fiind ce data?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am postat acest articol pe 5 mai, deci pe 4 mai mi-am cumparat acest rimel:)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai intrebat sa stii daca mai e la oferta? daca da sa stii ca inca mai e valabila promotia;)

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.