Normaderm crema hidratanta pentru tenul cu probleme, 42 lei

Pielea este cel mai mare organ al corpului uman, greutatea pielii reprezentand aproximativ 16% din greutatea corporala. Sanatatea pielii poate fi afectata de multi factori printre care ereditatea, varsta, clima, poluarea, alimentatia, nivelul de stres si fluctuatiile hormonale. Modificarile tenului sunt generate de functionarea organelor interne care realizeaza eliminarea dar si de prezenta sau absenta vitaminelor si mineralelor din organism.
Hidratarea pielii este un pas esential in cazul tenului cu probleme, deoarece elasticitatea stratului superficial al pielii este influentata de gradul de hidratare al celulelor de la acest nivel.
Un tratament antiacneic incorect nu asigura o hidratare a pielii, determinand trimiterea de semnale catre straturile profunde ale acestei, in vederea productiei de sebum care sa compenseze, sebum in exces, inflamtii, comedoane. Aplicarea unei creme antiacneice puternic hidratante previne acest fenomen.
Ce beneficii ofera pielii, crema hidratanta Normaderm?
- dupa 7 zile de utilizare pielea devine mai neteda, mai curata
-are efect de regenerare profunda a pielii
- are efect antiseptic si exfoliant
      - elimina celulele moarte de la suprafata pielii
-are efect hidratant
-corecteaza semnele principale ale tenului cu probleme: pori dilatati, luciu, imprfectiuni, roseata, pete post-acnee, relief neuniform (sunt sigura ca cei care ati avut acnee aveti macar una dintre aceste probleme; eu dupa tratamentul cu acnee am ramas cu un relief neuniform al pielii, pori dilatati, pete si chiar sper sa imi dispara acestea, porii dilatati nu stiu daca o sa dispara dar macar celelalte doua chestiuni care ma deranjeaza sa se atenueze)
- este noncomedogenic, hipoalergenic
- poate fi folosita si ca baza de machiaj
-nu are parabeni.
Dupa cum am zis si in alt articol mometan folosesc o crema hidratanta cu SPF 25 dar pe viitor aveam de gand sa imi cumpar si Normaderm. Inainte nu stiam sigur daca sa o iau sau nu, daca merita pretul de 72 lei si mai ales ca nici nu am avut ocazia sa incerc vreo monstra. Dar azi am primit pe e-mail o oferta care m-a facut sa nu mai stau pe ganduri si sa o cumpar mai repede decat mi-am propus. Se gaseste pe www.aoro.ro la pretul de 42 RON, dar va fi in stoc abia maine si in plus veti gasi multe din produsele Vichy la reducere.
Pe langa aceasta crema hidratanta este bine sa folositi multe sucuri proaspete de legume in fiecare zi in special de morcovi, urzica, salata, telina si papadie. Atat la pranz cat si la cina obisnuiti sa includeti legume (cu frunze verzi, morcovi, ceapa, usturoi, orez brun, mei si seminte incoltite pe care le puteti consuma si la micul dejun) si cereale integrale care fac bine atat pielii cat si parului.
Plantele cu capacitati curative puternice ale pielii sunt: aloe ferox (http://www.sextinio.testededragoste.net/2012/05/aloe-ferox-si-alte-plante-detoxifiante.html), echinaceea, papadia, radacina de brusture, trifoiul rosu si macrisul galben. Faceti macar unul din aceste ceaiuri in fiecare zi, eu folosesc papadia pentru ca in acelasi timp curata si ficatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.