AQUAporin ACTIVE crema pentru ochi

Eucerin are o gama variata de produse excelente, nu le-am incercat pe toate dar care le-am incercat m-au multumit deplin. Saptamana trecuta am primit gratis 2 monstre de AQUAporin ACTIVE crema pentru ochi si doua monstre AQUAporin ACTIVE LEICHT crema hidratanta de fata pentru ten normal si mixt, le-am folosit si mi-au placut...
Eu am mici probleme cu ridurile de expresie de sub ochi si in plus am pielea sensibila, bine ca nu mai am si cearcane permanent doar atunci cand nu prea dorm si am insomnie. Aceasta crema de ochi ofera o hidratare eficienta ce patrunde pana in cele mai profunde straturi ale pielii, reduce semnele oboselii precum zice datorita faptului ca aceasta crema contine un ingredient activ precum Glucoglicerol cu proprietati hidratante si pe langa asta ofera luminozitate ochilor si o privire limpede.
Aceasta crema se recomanda pentru pielea sensibila din jurul ochilor, nu are parfum si alcool ceea ce este un plus avand in vedere ca o folosim pentru ochi care sunt foarte sensibili la aceste ingrediente, este testata oftalmologic, este indicata chiar si pentru persoanele care poarta lentile de contact.
Ochii sunt oglinda sufletului nostru asa ca trebuie sa avem grija atat de vedere cat si de pielea din jurul ochilor pentru a ne mentine cat mai tineri atata timp cat genele ne-o permit. De exemplu ridurile de expresie din jurul ochilor pot fi mostenite genetic si nu prea ai ce sa faci decat sa ingrijesti pielea din timp pentru a nu se accentua prematur. Pana acum foloseam o crema energizanta pentru conturul ochilor de la Yves Rocher la fel de buna dar pielea ochilor deja s-a obisnuit cu ea si nu prea isi mai face efectele ca la inceput, de asta este bine ca dupa un timp sa va schimbati produsele cu cele de la alta firma. Abia astept sa imi achiziotionez aceasta crema de ochi dupa ce o termin pe cea de la Yves Rocher, deja m-am interesat de pretul ei din farmacii si costa 56 RON doar cu 1 leu mai mult decat cea care o folosesc;)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.