Concurs Coca Cola 2012 trimite codul pe www.coca-cola.ro

Auzisem acu cateva zile ca se pregateste un nou concurs Coca Cola cu premii constand in bilete la Campionatul European de Fotbal 2012 si dau un mesaj la 1789, numar de trimis sms-uri cand mai apare un concurs la Coca Cola.

Campania Coca-Cola "Castiga bilete la Uefa 2012 si milioane de alte premii" incepe in data de 30.04.2012. Pastreaza capacul si trimite codul dupa aceasta data. Pe www.coca-cola.ro sau prin sms la 1789. Din experientele promotiilor trecute premiile instant vor consta in mingi pe minut sau in doze de suc de colectie.

31 de comentarii:

  1. de unde pot ridica premiul- o mingie

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde pot ridica premiul-o minge

    RăspundețiȘtergere
  3. am castigat o minge de unde o pot ridica

    RăspundețiȘtergere
  4. am castigat o minge de undr o pot ridica

    RăspundețiȘtergere
  5. unde se trimite codul de sub capac da-ti adresa concret

    RăspundețiȘtergere
  6. spuneti clar unde bagam codu???

    RăspundețiȘtergere
  7. unde trebuie sa intru sa bag codurile de la concursul coca cola???

    RăspundețiȘtergere
  8. trebuie sa introduci codul pe www.coca-cola.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. cine imi spune si mie cum , adica exact unde introduc codurile de la coca-cola?

    RăspundețiȘtergere
  10. bagati codurile pe www.promotiecokeeuro.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Fratilor, cine nu vrea sa castige nimic, dar vrea sa ajute pe cineva cu codurile astea POATE SA LASE CODUL AICI...nu este nevoie de capac pentru a lua mingea, ci doar de codul pe care il primesti prin SMS .

    Deci cine nu vrea minge, dati-mi mie codurile daca vreti :)

    RăspundețiȘtergere
  12. am un capac pe care scrie PREMIU stie cineva ce am castigat?

    RăspundețiȘtergere
  13. bhai cum pot sa aflu daca am catigat ce va ?

    RăspundețiȘtergere
  14. de la magazinele metro se pot ridica mingiile

    RăspundețiȘtergere
  15. unde scriu codurile pe ce site

    RăspundețiȘtergere
  16. de unde se pot ridica dozele de colectie?am vreo 2.ua

    RăspundețiȘtergere
  17. cum timit codul de sub capac coca cola sant din craiova

    RăspundețiȘtergere
  18. Greu cu codurile astea...........Simplificati,fratilor.....

    RăspundețiȘtergere
  19. cum trimit codul
    ???????????/

    RăspundețiȘtergere
  20. cum trimit coduuuuuuuuuuu??????

    RăspundețiȘtergere
  21. participant; de unde se ridica dozele de 0,5 castigate?

    RăspundețiȘtergere
  22. cred ca e o mare prostie concursul acesta cu premi coca-COLA CA NICI CODUL nu-l poti baga.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.