Mireasa 90 60 90 emisiune cu si despre mirese pe Kanal D

Emisiunile cu si despre mirese au mare atractie la public. Dupa Nunta cu supriza e momentul ca o noua emisiune de "nunta" sa intre in grila Kanal D.
Daca nu ai marimile potrivite pentru visul tau de mireas model si vrei sa arati spectaculos in rochia de mireasa intra in cea mai tare competitie a viitoarelor mirese si castiga operatiile estetice la care visezi.

Participa la emisiunea care te va schimba in totalitate, Mireasa 90 60 90. Inscrie-te la mireasa906090@kanald.ro sau la 0733.735.211 si poti deveni Mireasa 90-60-90.

Un comentariu:

  1. Poate nu va asteptati sa va scrie un barbat...insa am auzit de voi. Nu prea cred in emisiuni de genul acesta dar mi-am spus sa incerc. Deci sa incep cu inceputul...Numele meu este Dan, sunt din Suceava si sunt casatorit din 2007. In prezent avem gemene, fetite care vor implini luna urmatoare 1 anisor. Incerc sa-i fac o surpriza sotiei mele, cu ajutorul vostru. La nunta noastra, sotia mea a ramas cu un of pe suflet: nu a avut rochita de mireasa pe care si-a dorit-o si de atunci cand priveste fotografiile, nu ezita de fiecare data sa afirme acest lucru. Chiar as dori sa-i facem o surpriza numai ca nu stiu daca aceasta este posibila avand in vedere subiectul emisiunii si anume VIITOARE MIRESE. In eventualitatea in care cererea mea va fi luata in calcul va mai dau cateva date despre sotia mea: are 32 de ani, 1.70 inaltime, 67 kg (si-ar dori sa mai slabeasca aproximativ 10 kg). Va sarut cu drag si va doresc mult succes.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.