Google nu mai indexeaza blogurile de pe Blogspot

Nu stiu daca mai are cineva aceasta problema dar Google nu imi mai indexeaza aproape niciun blog care este gazduit pe platforma Blogspot. E un lucru ciudat avand in vedere ca alte bloguri Blogspot sunt indexate asa cum trebuie.
Se actualizeaza site-ul dar nu imi apare pagina respectiva in index.
Daca stiti metode de rezolvare nu ezitati sa-mi raspundeti. Am mai avut problema asta anul trecut dar in 2 zile s-au rezolvat lucrurile. Si chestia asta tine de 5 zile.

2 comentarii:

  1. Salut, nici la mine decat 2 pagini din 10 a indexaxt in ultimele 9 zile. Am creat un blog azi si a indexat deja 2 pagini din el dar pe ala de 3000+ vizitatori pe zi si alexa in top 600,000 nu mai apar paginile deloc, de la tema nu cred ca e ca daca era nu mergea nici inainte am modificat tema pt 5 ore sa vad ce se intampla, daca nu asteptam ca trebuie sa isi revina in maxim 2 saptamani e sigur aia :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul acesta s-a intamplat foarte des.La fel patesc si eu in fiecare luna.Indexeaza dar nu arata in concurenta la cautarea articolului.Pentru verificare daca este articolul indexat folositi
    aici articol site:http://aiciadresa.blogspot.com

    Folositi - Instrumente Google pentru webmasteri

    In panoul de control -> gestionati site-uri -> sanatate -> preluare ca google bot

    SUCCESS

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.