Melodia de la Pariu cu viata - video si versuri

Genericul este frumos. Melodia de la Pariu cu viata se numeste Avem acelasi vis si este compusa de Ionut Radu si interpretata de formatia La-la-band, protagonistii serialului.
Asculta aici Avem acelasi vis



Cand mi-a fost greu am strans din dinti
Ne-am prins de maini si am stat uniti
Si nimeni nu poate sa ne ia ce avem...

Doar noi, avem puterea sa schimbam ceva in viata ta
Avem si cheia spre visele tale
Ridica mainile si simte cu noi muzica
Si vom pluti pana atingem cerul.

La, la, la, la la (de 4 ori)

Doar noi, ne-am pus in cap sa-ti facem sa zambeasca inima
Ne indragostim si noi la fel ca tine
Si daca simti iubire fii acum de partea mea
Vreaus sa fim liberi sa iubim....
Sa avem acelasi vis.

7 comentarii:

  1. Super tare filmul imi place mult ma uit in fiecare luni la (ora 20;30)serial.

    RăspundețiȘtergere
  2. il ador shy imi plac mult melodiile :X:X:X :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ii ador dar nu mam uitat la ep 2 partea a doua 2azi sau iei tr
    Va IuBeSc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mai ales pe ioana si andrei
    ce miar palcea daca andrei sa fie fratele meu sau ioana sau daca nu verisiori
    vA iUbEsC?!!!!!!(*0 (*) (*) (*) !!!
    uitati id meu cine vrea sal ia sal ia delia_popa13

    RăspundețiȘtergere
  4. VA ADOR VA IUBESC MAI MULT DE CAT ORCE VOI IMI DATI PUTERE CU CANTECELEVOASTRE VA PUP VA IUBESC

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.