Legendele Palatului Concubina regelui

Kegendele Palatului Printul Jumong s-a terminat.
Seria Legendele Palatului continua la TVR1 cu episoade din Legendele Palatului Concubina regelui.

Noul serial coreean programat de TVR 1 din 16 martie are in centru doamna Choi Sook-bin, născută într-o familie de clasă medie şi ajunsă la Palat, unde a ajuns repede concubina Regelui Sook-jong. De asemenea, viaţa fiului ei, născut în urma legăturii cu Regele, şi evoluţia lui spre statutul de viitor rege. Lady Choi Sook-bin manipulează din umbră jocurile politice de la Curte, pentru a rezista şi a-şi proteja fiul.

Urmareste Legendele Palatului Concubina regelui la TVR de luni pana vineri cate 2 episoade de la ora 18:30 si in reluare tot de luni pana vineri de la 12:40.
Uite in sfarsit un serial la care se pot da cate 2 episoade in fiecare zi.
TVR 1 va difuza câte două episoade ale serialului zilnic, de luni până vineri, de la ora 18.30, iar în reluare, tot de luni până vineri, de la 12.40. 

Poti urmari si online episoadele din Legendele Palatului Concubina regelui pe peteava.ro 

45 de comentarii:

  1. abia astept sa inceapa:x:

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuia sa înceapă regatul vântului ca are continuarea filmului jumong, si era atat de frumos regatul vantului

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept sa-l vad;insa cred ca Jumong a fost cel mai frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. cate episoade are serialul concubina regelui

    RăspundețiȘtergere
  5. e frumos cum coreenii isi pun in valoare istoria(desigur romantata) cu actori cu o interpretare moderna si nu vorbe repezite, uneori neinteligibile!am putea face si noi filme?

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un serial excelent frumos cum a fost furtuna la Palat dar de fapt are si legatura fiid redata viata strabunicii lui Yi San din furtuna la palat.sint excelente serialele coreene.

    RăspundețiȘtergere
  7. concubina regelui are 50 de episoade

    RăspundețiȘtergere
  8. superr...de abia stept sa inceapa:X

    RăspundețiȘtergere
  9. un lucru e prost toate filmele sunt drame si se termina trist

    RăspundețiȘtergere
  10. printul jumong era cel mai fain eu sincer am plans la ultimul episod :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie mia placut cel mai mult Jumong , mamei Hur Jun iar tatei ............niciunul

    RăspundețiȘtergere
  12. asa-i si eu am plans putin la ultimul episod la Jumong nu plang asa rpd dar na e trist

    RăspundețiȘtergere
  13. mie mia placut cel mai mult jumong lu fratemiu la fel lu mama giuvaierul palatului si frutuna la palat iar lu tata nici unu

    RăspundețiȘtergere
  14. PRINTUL JUMONG a fost cel mai frumos film din toata lumea=tot universul ,nu o sa mai fie nici un film ca filmul acesta in ultimele episoade de la film am plans de am rupt panantul ,dar mai ales cand s-o gatat si acuma cand imi aduc aminte de el plang..............

    RăspundețiȘtergere
  15. mie mi-a placut foarte mult giuvaerul palatului iar concubina regelui e foarte frumos, emotionant.

    RăspundețiȘtergere
  16. daca facem imprudenta sa la comparam' ne dam repede seama ca cele mai tulburatoare evenimente le are jumong

    RăspundețiȘtergere
  17. legendele palatului concubina regelui are 80 de episoade

    RăspundețiȘtergere
  18. salutare am pierdut episoadele de luni si nu am putut nici reloarea de marti...unde pot sa le mai vad???online sau sa le descarc.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Serialul printul jumong este si va fi cel mai frumos serial coreean din kate au existat

    RăspundețiȘtergere
  20. daca tvr1 nu ar mai da reclama intre ep.ar mai fi ceva dar asa rusinr televiziunii Nationale care ne incaseaza de 2 orii bani si nuvedem nimic in afara de acest serial

    RăspundețiȘtergere
  21. DAR.....Legendele palatului: doctorul Hur Jun nu va placut???

    RăspundețiȘtergere
  22. nu o sa mai fie niciunul k jumong.e frumos si noul serial......nimic de spus,dar ce ma enerveaza cel mai tare sunt reclamele,nea scos ochii k neda cite 2 ep dar de fapt e doar un ep intrerupt

    RăspundețiȘtergere
  23. este si continuarea filmului legendele palatului printul jumong . filmul se numeste imparatia vinturilor

    RăspundețiȘtergere
  24. In afara de faptul ca, se dau cate 2 episoade(si cred ca ar trebui comasate), cred ca TV Nationala este cea mai buna.La nicio alta tv-iziune nu gasesti o asemenea grila diversa de programe.Depinde ce vrea sa vada fiecare!
    Sasa

    RăspundețiȘtergere
  25. astia de la tvr nea scos ochii k ne difuzeaza cite 2 ep dar de fapt il intrerupe pt reclame.e frumos filmul nimic de spus,acum incepe actiunea cu adevarat,sa vdm.........dar cred k jumong e cel mai tare,din partea mea nota maxima

    RăspundețiȘtergere
  26. foarte frumos serialul, la fel ca toate celelalte seriale coreene difuzate. recunosc insa, cel mai mult mi-au placut "givaerul palatului" si "secretele de la palat"...

    vreau sa remarc o greseala existenta in acest articol, o greseala pe care am mai intalnit-o si in alte articole despre serial: "doamna Choi Sook-bin, născută într-o familie de clasă medie" - nu a fost nascuta intr-o familie de clasa medie, ci intr-o familie din clasa de jos, o familie de sclavi

    RăspundețiȘtergere
  27. legendele palatului:printul Jumong a fost cel mai frumos si tare film,concubina regelui nu imi place imi vine sa vomit cand privesc.

    RăspundețiȘtergere
  28. eu am vazut toate serialele de la furtuna la palat mai incolo bineinteles ca jumong a fost cel mai reusit dar si concubina regelui incepe sa ma intereseze

    RăspundețiȘtergere
  29. cel mai frumos a fost printul jumong nu cred ca va mai fi altul ca el dar a dat continuare si se numeste regatul vanturilor dar nu mai e in film dar este fiul lui yuri

    RăspundețiȘtergere
  30. si mie mi a placut jumong,dar vreau sa urmaresc concubina regelui online si nu pot dc?

    RăspundețiȘtergere
  31. sa imi spuna si mie cineva unde pot vedea serialul concubina regelui?

    RăspundețiȘtergere
  32. se poate vedea pe web,fara probleme iar la episoadele 58 si 59 sub.numai in engleza.
    impresionant serial,foarte bun jocul actorilor care m-au introdus efectiv in acele ''timpuri apuse''...

    RăspundețiȘtergere
  33. este foarte frumos sincer

    RăspundețiȘtergere
  34. http://www.romaniarelease.net/2011/03/concubina-regelui.html

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi pare nespus de rau ca nu mai pot vedea concubina regelui, nu puteti rezolva problema?

    RăspundețiȘtergere
  36. Superrrrr "Legendele Palatului. Concubina Regelui". Este un film ale caror episoade poti sa le vezi de mai multe ori si ti se pare ca le vezi pentru prima data. Am vazut cele 60 episoade pe Romania release- Pe teava. Dar nu stiu daca nu sunt mai multe.Oricum, ma uit mereu la ultimele episoade: 58, 59 si 6o. La tvr 1 sunt in urma cu actiunea, desi serialul, cred ca este la fel.Pe Romania release ultimul episod este 60, daca nu cumva se va continua si sunt mai multe. As dori sa fie mai multe, dar,nu stiu. Cu multumiri si respect. Ro Maria

    RăspundețiȘtergere
  37. nu este absolut de loc frumos regele qian cred ca mai frumos era bidam din secretele de la palat

    RăspundețiȘtergere
  38. foarte feumos este dar undde pot vedea ultimul ep?

    RăspundețiȘtergere
  39. imi place legendele palatului concubina regelui de fapt imi plac toate filmele Coreene

    RăspundețiȘtergere
  40. Mortal filmul! Pacat ca mai sunt numai cateva episoade:((

    RăspundețiȘtergere
  41. concubina regelui este cel mai frumos film.....
    filmele coreene sunt foarte frumoase
    si pun in valoare curatenia sufletului.....si povesti frumoase de dragoste....

    RăspundețiȘtergere
  42. e de departe cel mai frumos film

    RăspundețiȘtergere
  43. mas uita la el de 5 ori si tot nu mas plictisi

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.