Cartele cu buletinul

Pro si contra in legatura cu problema cartelelor cu buletinul. Mai exact cartele prepay ori abonament e cam aceeasi. O singura chestie nu prea o inteleg. Daca eu am nevoie urgent de o cartela prepay si nu gasesc un Orange deschis de unde fac rost de cartela?
Presupun ca la chioscuri nu se poate asa ceva.

Ar fi totusi o idee stralucita pentru ca:
- 90% din apeluri la 112 sunt de pe prepay. Asta nu ar fi o problema daca nu ar fi apeluri false.
- mai usor de identificat un posibil infractor.

Un comentariu:

  1. 'Daca eu am nevoie urgent de o cartela prepay si nu gasesc un Orange deschis de unde fac rost de cartela?'
    hehehe! cat de urgent poti avea nevoie de o cartela?si pentru ce? daca e asa de urgent nu mai cAUTI MAGAZINUL ORANGE ci ceri cuiva un telefon daca trebuie neaparat sa suni si nu ai cartela. deci nu sunt scuze sa obtii cartela cu numar fara un document parerea mea.motive pro ar fi ca s-ar putea identifica mai usor infractori etc. nu cred ca cineva s-ar pune sa te caute acasa pt ca ai sunat la 112 ca sa faci o "gluma" proasta.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.