Aliye | Fără copiii mei niciodată

In Aliye, Fara copii mei niciodata, personajul principal, Aliye duce o viata linistita cu familia ei pana cand afla ca sotul o inseala. O telenovela turceasca de pe Kanal D care ne obisnuieste sa ne dea numai seriale turcesti.

93 de comentarii:

  1. imi place filmul mult si as rea sa inceapa acu ALIYE

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua!mi-as dori sa pot vedea filmul:aliye "fara copii mei niciodata"multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. urmaresc acest serial imi place mult as dori sa nu mai dati atatea reclame im timpul serialului mi se pare prea scurt episodul

    RăspundețiȘtergere
  4. da,nu mai dorim atita publicitate in timpul serialului.ma enerveaza,iar filmul pierde din audienta.......

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place filmul dar nu mai dati atata publicitate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esuper Doar Fara Pubbb maaaa

    RăspundețiȘtergere
  7. asi vrea ca serialul aliye fara copii mei nici o data sa pot vedea episoadele pierdute pe saitul vostru

    RăspundețiȘtergere
  8. e super serialul pacat ca nu-l dau reluare

    RăspundețiȘtergere
  9. e foarte frumos filmul,dar tin foarte mult reclamele

    RăspundețiȘtergere
  10. daca lati da pe gratisss................

    RăspundețiȘtergere
  11. este in reluare serialul la ora 05:00 dimineata

    RăspundețiȘtergere
  12. as vrea sal pot vedea pe net ca nu lam vazut de la inceput . ii super filmu

    RăspundețiȘtergere
  13. stie cineva cate episoade are aliye, fara copii mei niciodata si care va fi sfarsitul



    /

    RăspundețiȘtergere
  14. asi vrea sa stiu ce se va intimpla cu copii si cu alye

    RăspundețiȘtergere
  15. imi place mult filmul il urmaresc de la inceput si as vrea sa ramana aliye cu deniz

    RăspundețiȘtergere
  16. Stie cineva daca si unde putem vedea episoadele pierdute, in reluare pe net?! un site , ..ceva...imi place foarte mult,

    RăspundețiȘtergere
  17. si mie imi place mult aliye dar la fel ca pe multi altii ma deranjeaza atata publicitate in timpul filmului...

    RăspundețiȘtergere
  18. este unul dintre cele mai tari seriale....va rog postati pe site serialele si va rog sa il bagati din nou in reluare....eu sunt la scoala si il vedeam doar dimineata la 5 in reluare

    RăspundețiȘtergere
  19. asi dori sa difuzati serialul mai tarziu la ora care il difuzati de luni nu il mai vad ajung acasa pe la ora 16 vasi ruga dak se poate sa faceti schimb de program

    RăspundețiȘtergere
  20. pacat ca nu mai dati reluare noaptea

    RăspundețiȘtergere
  21. am urmarit toate serialele päna la 51 epi. si nu il mai pot vedea ziua sunt la lucru si noaptea nu mai dati reluare ,unde si cum il pot vedea

    RăspundețiȘtergere
  22. va rog bagati filmul din nou in reluare noaptea...majoritatea adolescentilor suntem la scoala intre orele 12-16 va roggggggggggggggg multttttttttttt ....

    RăspundețiȘtergere
  23. v-as ruga daca se poate sa difuzatie serialul in reluarea nopatea,cum era...sau de dimineata pana in ora pranzului...m-as bucura foarte mult daca ati putea

    RăspundețiȘtergere
  24. este cel mai bun film,imi place foarte mult...dar din pacate il pot vedea doar o data p saptamana cand intru dimineata la orea ca in rest sunt dupa masa si nu il pot urmari.

    RăspundețiȘtergere
  25. unde putem vedea reluarea filmului va rog? pe net,pe vreun site sau la tv...?

    RăspundețiȘtergere
  26. bagati filmul in reluare va rog si scoatil pe ezel ca acela este difuzat noaptea si oricum il vede toata lumea...

    RăspundețiȘtergere
  27. va rog sa ne spuneti si noua cate episoade are alye

    RăspundețiȘtergere
  28. are la ora 5. 15 reluare

    RăspundețiȘtergere
  29. ai filmul pe youtube in lb turca

    RăspundețiȘtergere
  30. se poate totusi sa il difuzati la aceiasi ora la care a inceput daca le schibati mereu pierdeti audienta

    RăspundețiȘtergere
  31. NU POT SA MA UIT CA A SCIMBAT PROGRAMUL SI PLEC TARZIU DE LA MUNCE

    RăspundețiȘtergere
  32. imi place foarte mult e un film de nota100

    RăspundețiȘtergere
  33. am urmarit aproape toate filmele turcesti pe kanal D INSA MEREU LEATI SCHIMBAT ORARUL OBISNUIT DE DIFUZARE NU MAO POT VEDEA IUBIRE DE ARGINT PT ORA MATINALA LA CARE LATI GASIT SAL MUTATI ACUM NICI MACAR ALIYE NU SE POATE MACAR MUTATIL MAI TIRZIU LA DECIT ERA DAR NU LA ORELE15 PT CA SUNT LA MUNCA VA ROG MULT DE TOT DACA DIFUZATI UN SERIAL LA O ORA ASA SA RAMINA CA ALTFEL MA SUFOC DACA VAD DOAR INCEPUTURI DE SERIAL

    RăspundețiȘtergere
  34. REDIFUZATIL LA ORA CARE ERA EU NU MAI POT URMARI NICI UN FILM ASA TOATE LE SCHIMBATI

    RăspundețiȘtergere
  35. De ce dumnezeu schimbati ora de difuzare a filmelor in halul asta.Mereu a-ti facut asa. Urmareste omul un serial si cand este mai interesant ii schimbati ora de difuzare.Alte prostii pe care le difuzati trucate si mincinoase sa va creasca audienta, nu le schimbati.Rusine voua

    RăspundețiȘtergere
  36. Daca realizatorii grilelor de programe TV ale Kanal D considera ca Madalin Ionescu este neaparat sa fie intre acele ore si sa devanseze orarul serialului Alye fara copii mei niciodata in asa hal incat sa nu poti viziona nici macar partial serialul, ar fi cazul sa gaseasca o modalitate ca acest derial sa fie difuzat si in reluare,dar nu la orele diminetii ca nu a-ti rezolvat nimic, ci seara chiar si mai tarziu pentru ca dupa cum vedeti telespectatorii sunt dispusi sa-si sacrifice chiar si din orele de somn pentru a urmari serialul. Cea mai buna solutie ar fi mutarea serialului 1001 Nopti de la 15,15 pentru ca acesta a fost deja difuzat in intregime si acum este in reluare. Mai sunt si oameni care muncesc sau care merg la scoala in acest interval orar. Nu suntem toti pensionari...... Va multumesc!

    Mihaela H

    RăspundețiȘtergere
  37. urat din partea voastra ati schimbat de atatea ori o gramada de seriale nu inteleg ce aveti de castigat va pierdeti clar audienta cu prostii ca madalin etc

    RăspundețiȘtergere
  38. va rog sa difuzati serialul mai tirziu ca de la6 pina la 6 lucrez

    RăspundețiȘtergere
  39. aveati mai mulya audienta daca lasati filmul Aliye la ota 17.asa ne-ati facut sa regretam ca am ales sa vizionam Kanal D

    RăspundețiȘtergere
  40. nu mai bagati atata reclama ca sincer e inervanta.pacat ca e totusi un post bun dar aveti cea mai multa reclama.va rog difuzati alyie tot la ora 17 sau mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  41. as vea sa modificati ora de difuzare la 17,00la ora 15,00 toata lumea munceste

    RăspundețiȘtergere
  42. este cel mai tare film turcesc din galacsie

    RăspundețiȘtergere
  43. as dori sa stiu la ce ora se da reluarea acum pt ca nu mai este 5 dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  44. As propune sa fie de la ora 17,30 filmul sa ajungem si noi acasa cei care avem serviciu si ne-am uitat la el de la inceput si sa stim si ora de reluare pt atunci cand nu am ajuns sa il prindem la ora difuzarii lui.

    RăspundețiȘtergere
  45. AS DORI SA STIU LA CE ORA ESTE RELUAREA PT CA NU MAI E LA ORA 5

    RăspundețiȘtergere
  46. PACAT CA NU MAI DIFUZATI SERIALUL LA O ORA REZONABILA, DE OBICEI LA ORELE 15 OAMENII LUCREAZA NU STAU IN FATA TELEVIZORULUI. MACAR INCERCATI SA DATI RELUARE, VA MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  47. pacat de schimbarea orei difuzarii serialului,pacat.

    RăspundețiȘtergere
  48. Ca si comentariile anterioare sunt si eu de acord ca nu a fost o alegere buna schimbarea orei de difuzare a serialului Aliye...dar mi s-a pus capac cand am obs ca nu se mai da nici in reluare de sapt aceasta...as vrea sa stiu dc.... daca e vreo sansa sa aflu acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  49. daca tot schimbati orele de film intodeauna nu mai dati filme , sa nu ne perdem timpul degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  50. modificati difuzarea filmului la ora 15

    RăspundețiȘtergere
  51. Imi place la nebunie serialul Aliye fara copii mei nici odata....

    RăspundețiȘtergere
  52. stie cineva melodia de la alyie

    RăspundețiȘtergere
  53. ati pus filmul alye prea devreme eu vin de la serviciu la ora 17 era bine,asi cand il dati in reluare toate le-ati dat in reluare, asi cand

    RăspundețiȘtergere
  54. de ce nu puneti ALYE la ora 17 cum a fost inainte,vin de la servici la ora17, ASI cand il dati in reluare

    RăspundețiȘtergere
  55. EZEL este prea tarziu nu il puteti difuza un pic mai devreme

    RăspundețiȘtergere
  56. cind incepea filmul alye la ora 15 imi stàtea foarte bine pt cà il vedeam tot,acum vad numai finalul si imi pare tare ràu.

    RăspundețiȘtergere
  57. filmul alye cum era difuzat inainte era foarte bine asa,dar cum l-ati pus acum este propriu un orar care poate aproape nimeni nu-l mai poate viziona si imi pare ràu cà am pierdut firul.

    RăspundețiȘtergere
  58. de ce nu mai dati reluarea filmului alyie???

    RăspundețiȘtergere
  59. imi place foarte mult nu trece un serial fara sa il urmaresc dar totusi alye sa se gandeasca la copi si sa se impace cu tatal copiilor

    RăspundețiȘtergere
  60. DE CE NU BAGATI IN FIECARE ZI FILMUL EZEL FOARTE URAT DIN PARTEA VOASTRA FACETI CU NOI CE VRETI

    RăspundețiȘtergere
  61. De ce nu schimbati ora difuzarii serialului Aliye?
    La ora 15 majoritatea suntem la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  62. as fi vrut sa ramana Aliye cu Deniz,dar am vazut pe net ca ramane cu Sinan...

    RăspundețiȘtergere
  63. in orar scrie ca reluarea este la ora 5:00 dar niciodata nu este difuzat filmul la ora 5:00...

    RăspundețiȘtergere
  64. imi place ffff mult aliye ... mi-ar fi placut ca aliye sa ramana cu deniz.... :D si imi pare rau ca are doar 76 de episoade ... ma asteptam sa abiba cel putin 150 ...

    RăspundețiȘtergere
  65. nu luati in calcul faptul k cei ce am urmarit de la inceput serialul alye la ora 17 ...prin schimbarea programului nu-l mai putem viziona? pacat k va veti pierde audienta dand dovada de nesriozitate mai ales k nu-l mai dati nici in reluare ! madalin ionescui ar putea fi urmarit de cine vrea la alte ore, sincer sant mai educatice serialele decat bazaconiile cu nora ptr mama, casatoreste-te cu mine. etc.... numai roomi !
    va rugam respectuos sa ne difuzati serialele alye si ezel la ore accesibile intrucat majoritatea lucram. cu multumiri

    RăspundețiȘtergere
  66. Scoateti-l pe madalin ionescu.Este o mare porcarie toata emisiunea lui, din care tinerii nostri nu au nimic bun ce invata.Puneti-l pe el la ora 22 ca este mai indicat.

    RăspundețiȘtergere
  67. e o prostie asta cu schimbatul programului al serialului alyie si nici reluare nu mai e?

    RăspundețiȘtergere
  68. Va rugam sa schimbati ora de difuzare a filmului ALIYE seara in loc de fata lui mama , fata lui tata etc.... deja aceleasi personaje le folositi peste tot si la faci fata faci bani , neinteresante si needucative aceste show-uri. si ptr Aliye cautati si o ora ptr reluare ptr unii care lucram in ture vedem doar frinturi dintr-un film se merita sa vedem tot filmul sunt povesti de viata . Va multumim si poate ne facem auziti

    RăspundețiȘtergere
  69. ultimul episod este luni pe data de 15 noiembrie , si eu sunt dezamagita ca s-a modificat ora de difuzare , si asta nu este pentru prima data , dar nu noi decidem . Asta este .

    RăspundețiȘtergere
  70. de cand sa schimbat ora de difuzare nu stiu mai nimic din ce sa intamplat in film pacat ..mi sa parut destul de interesant

    RăspundețiȘtergere
  71. toate filmele le dati in reluare,dar asi cand,ca a fost cel mai frumos film

    RăspundețiȘtergere
  72. toate filmele le-ati dat,dar asi cand?!?

    RăspundețiȘtergere
  73. kanal d,pt ce dracu mai lasam comentarii daca nu ne luati in seama?!!!!!!!!!!!!!! ce nu intelegeti? toate tv ne bagati pe gat emisiunile alea regizate cu toti fraierii adunati de pe stazi pt o suma de rahat,nimic educativ! din contra,asa dati idei persoanelor mai slabe sa faca numai prostii! cna,aici trebuie sa iei masuri la astfel de emisiuni care incita mai ales tineretul sa greseasca,parerea mea! k d aveam o impresie f buna despre tine,aveam impresia ca avem deaface cu o echipa de profesionisti,dar.......m.ati dezamagit si voi
    cu emisiuni de doi lei fata lui tata etc etc. fratilor toate sunt fa.ca.turi nu suntem prosti!!!! nu ne uitam la asa ceva vrem ceva educativ pt copii nostrii vrem difuzarea lui ezel mai devreme sau macar reluare multumesc

    RăspundețiȘtergere
  74. Deja Kanal D a sarit calul. Alergam ca diperata pentru a ajunge la timp pentru vizionarea filmului Aliye. Preferam sa nu mananc si sa vad filmul. Renuntam la orice, amanam ora pentru Aliye.Ati decalat ora pentru cine? Pentru Madalin Ionescu? Sa se poata afisa cu amanata lui si familia lui sa sufere? Ne cereti sa lasam comentarii pentru un aventual ajutor. Dovediti ca ne ajutati cu adevarat si dati Aliye.

    RăspundețiȘtergere
  75. Ne dorim din toata inima sa revedem Aliye la o ora accesibila pentru toti cei care muncesc, pentru toti cei care in loc sa ne pierdem timpul cu toate prostiile si porcariile lui Madalin Ionescu, sa putem viziona cu drag o poveste de viata.

    RăspundețiȘtergere
  76. pentru toti care urmaresc serialul Aliye, puteti gasi episoadele pierdute la adresa: http://www.filefactory.com/f/b314b6a78ad04ebc/
    este o ora nepotrivita de difuzat serialul pentru multi, majoritatea fiind la munca, iar in reluare nu se mai da din cate am vazut in program ... asa ca vizionare placuta, Moniq

    RăspundețiȘtergere
  77. super tare serialul dar cand este ultimul episod si ce va urma sper sa-l vad pana la sfarsit nu ca pe POVESTE DE FAMILIE

    RăspundețiȘtergere
  78. de cand ati schimbat ora de difuzare a filmului alye nu mai reusesc sa-l vad de loc iar acum vad ca o sa schimbati si ora de difuzare a filmului 1001 de nopti.Aceste 2 filme leam urmarit de la inceput si imi plac foarte mult dar acum nu pot sa le vad din cauza voastra.Spunetimi cand pot sa le vad in reluare ambele fime??

    RăspundețiȘtergere
  79. Nu stiu ce vreti sa faceti cu aceste seriale , dupa ce ca le dati la ore nepotrivite le mai si schimbati ora de difuzare, nu toata lumea sta acsa, va rugam sa scoate-ti emisiunea lui Madalin Ionescu nu este interesanta deloc.
    Aduceti seriale bune si nu le schimbati ora.
    Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  80. si in italia incercam sa vedem un film bun dar difuzatele la ore decente,seara .Fata lui tata e gia una cazata au de unde invata tineretu.Drept la tinta eu cred ca unu inainte de a critica ar trebui sa vada cea ce face el. eu tin antena doar ptr kanald ma as dori sa vad un film bun seara nu toate prostiile......sunteti buni car faceti ceva ptr noi

    RăspundețiȘtergere
  81. asa este! schimbati orele de difuzare a filmelor dupa cum va este voua mai bine! RUSINE, va bateti joc de telespectatori!

    RăspundețiȘtergere
  82. imi place de deniz,aliye,arda.ayse,etc dar ar fi fost frumos sa se casatoreasca deniz cu aliye

    RăspundețiȘtergere
  83. Va rog sa gasiti o o solutie pt. ca filmul Alye sa fie difuzat la o alta ora intrucat majoritatea suntem la serviciu la ora 15-15,30. Sper ca atentionarile noastre sa va determine sa luati decizia cea mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  84. vreau si ewu ultimu episod
    va rog

    RăspundețiȘtergere
  85. vreau si eu sa stiu cum se numeste si cine canta melodia din finalul telenovelei "aliye fara copii mei niciodata"...

    RăspundețiȘtergere
  86. foarte pacat ca nu mai difuzati aliye ca la-m vazut de la inceput si acum nu mai este la ora 17 pt ca la-ti bagat pe nesuferitu de madalin ionescu la ce sa ma uit.vreau sa stiu si eu pana la urma se mai vifuzeaza aliye ca astept de saptamani bune sa vad filmu si nul dati.pt ce amagiti lumea cu tot felu de emisiuni de prost gust si cand este un film bun nul difuzati rusineeeee sa va fie.vreau sa vad filmu aliye tot la 17 de luni pana vinery se poate???chiar imi place acest film si acum nu mai stiu nimic cand se difuzeaza

    RăspundețiȘtergere
  87. Mi-a placut f mult serialul , l-am vazut pe youtube in intregime . Imi pare rau ca Deniz nu sa casatorit cu Aliye , le statea bine impreuna . Stie cineva cum se numeste melodia preferata a lui Deniz ?

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.