Zaara pe National Tv si ultimul episod

National Tv iti tine telespectatorii sau mai bine zis telespectoarele cu telenovele indiene. Cel mai recent este Zaara - Pyar Ki Saugat. Un serial facut in 2008. Am niste cunostinte care au de gand sa urmareasca Zaara pe National Tv si pentru cei care stiu un site de unde se pot urmari toate episoadele sau au habar cum se termina ultimul episod sa posteze un comentariu. Din ce am vazut pe forumuri, Zaara nu se compara deloc cu A ta pentru totdeauna sau Triunghiul iubirii. 
UPDATE. A aparut Culoarea Fericirii!!! Ce parere aveti despre episoadele din Culoarea Fericirii?

107 comentarii:

  1. manumesc
    manole
    lacramioara
    accest
    serial
    lasi
    urmari
    noustop

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu ati invatat lectia? :P http://www.romaniarelease.net ;)

    Puteti urmari mai multe seriale/filme atat indiene cat si coreene sau alte genuri..

    Vizionare Placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea sa stiu cate episoade are serialul ce a inceput astazi Zaara

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt cam putine siteuri cu Zaara.As vrea sa stiu cate episoade are.Voi ar trebui sa dati ceva mai recent avand in vedere ca a inceput ieri,nu finalul.Oricum:::::::::::DRAGUTZ :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate Zaara kiar k nu se kompara e o porkarie, k BANOO MAIN TERI DULHANN nu a existat nu exista shi nu va exista un serial la fel d bn,cei d la national tv nici makar nu ia ales un serial p masura,ar fi bn d ar reda BANOO MAIN TERI DULHANN,ESTE CEL MAI THARE SERIAL 4 EVER :):):)pakt k sa terminat DULHANN :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  6. BANOO MAIN TERI DULHANN CEL MAI TARE SERIAL NU IL INTRECE NICIUN SERIAL INDIAN.AMAR SI DIVYA CEI MAI FRUMOSI.RENATE

    RăspundețiȘtergere
  7. AMAR SI DIVYA CEI MAI FRUMOSI

    RăspundețiȘtergere
  8. cazacu viorica3 iulie 2010 la 10:22

    e bunicel serialul, dar cel si cel mai tare ramane tot ,, triunghiul iubirii '' care mi-a patruns in suflet

    RăspundețiȘtergere
  9. A TA PENTRU TOTDEAUNA, MI A RAMAS IN SUFLET. DIVYA SI AMAR CEI MAI BUNI SI MAI FRUMOSI.

    RăspundețiȘtergere
  10. Triunghiul iubirii este cel mai frumos film,mi-a patruns in suflet si il iubesc tare mult pe Dev,as dori ca sotul meu sa ma privesca si pe mine asa.

    RăspundețiȘtergere
  11. ASA ESTE A TA PENTRU TOTDEAUNA ESTE UN FILM UNIC. SI DACA E UNIC, NICI UN FILM NU IL EGALEAZA!!! SA CEREM RELUAREA SERIALULUI!!! TRIMITETI E-MAILURI LA NATIONAL TV CA SA VADA SI CEI DE ACOLO CATI FANI ARE ACEST SERIAL SI POATE SE INDURA SA-L REIA!!!DEJA IMI ESTE DOR DE DIVYA SI AMAR!!!IMI VINE SA PLANG CAND VINE ORA 17,30 SI NU II MAI VAD!!LA NAIBA CU ZARA! E O PORCARIE!!

    RăspundețiȘtergere
  12. A TA PENTRU TOTDEAUNA
    TRIUNGHIUL IUBIRII
    A TA PENTRU TOTDEAUNA
    TRIUNGHIUL IUBIRII
    A TA PENTRU TOTDEAUNA
    TRIUNGHIUL IUBIRII
    A TA PENTRU TOTDEAUNA
    TRIUNGHIUL IUBIRII
    A TA PENTRU TOTDEAUNA
    TRIUNGHIUL IUBIRII
    A TA PENTRU TOTDEAUNA
    TRIUNGHIUL IUBIRII

    RăspundețiȘtergere
  13. cum se termina triunghiul iubiri

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.afghaneigenstart.com/Zohraa%203.htm ...auci ai toate episoadele...

    RăspundețiȘtergere
  15. imi place mult mult zaara i love zaara imi place si zeenat sunt adela

    RăspundețiȘtergere
  16. A TA PENTRU TOTDEAUNA CEL MAI TARE.IL IUBESC MULT AMAR.CE N-AS DA SA FIE MACAR ODATA AL MEU.

    RăspundețiȘtergere
  17. mai frumos a fost a ta pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  18. as vrea sa-l mai revad odata mi-a placut mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  19. a ta pentru totdeauna nu se compara cu niciun film indian

    RăspundețiȘtergere
  20. zaara este un film foarte frumos dar nu vreau sa moara amir, va rog schimbati povestea vreau sa ramana cu zaara

    RăspundețiȘtergere
  21. si pana la urma cine moare, Zaara sau Amir?

    RăspundețiȘtergere
  22. e foarte frumos filumul triunghiul iubiri dar nu imi place de bunica radikai o face pe radika sa sufere foarte mult dar cine a mai bagato si pe batrana aia pe mine chear ma scoate din sarite de eram in locul radikai ii dadeam una :*:*:*:*:*
    si e normal ca radika sa fie cu dev k asa e scris de la zeu krisnna .si visakha nu sa casatorit cu dev ca radikca si mie foarte ciuda ca nu ii zice mama radikai .ca dev cu radika sau casatorit si prima data a fost o gresala nu pentru visakha atrm scrisoarea ca pentru radikca a trm .ii iubesc foarte mult pe dev si pe radika miau intrat aman2 la inima:*:*:**:*:*:*
    .etc

    RăspundețiȘtergere
  23. mai lasa-ne cu vrajeli dastea ieftine si baga draq filmul ala odata ce doamne iartama astepti

    RăspundețiȘtergere
  24. episoadele din zaara le gasiti pe http://bmtd.ucoz.com/ tot acolo gasiti si triunghiul iubirii cat si filme indiene

    RăspundețiȘtergere
  25. mie imi plac ambe;e filme : atat A TA PENTRU TOTDEAUNA cat si : TRIUNGHIUL IUBIRII dar ZAARA nu m-a impresionat

    RăspundețiȘtergere
  26. zaara e o porcarie de film[telenovele]

    RăspundețiȘtergere
  27. adorr zaara ...este unul dintre cele mai frumoase seriale...intervin mereu ideei noi kre d'au privitorilor starea de nerabdare

    RăspundețiȘtergere
  28. triunghiul iubiri este foarte frumos dar ma bucur cel mai mult ca sa mai prelungit din el. bravo national tv esti cel mai tare post de telenovele.

    RăspundețiȘtergere
  29. si mie mi-a placut a ta pt totdeauna,da pana la urma a fost un simplu film ca si celelalte,eu nu as vrea sa mai dea inca o data a ta pt totdeauna,deja ar fi cam plictisitor.nu ati vazut in zaara ce repede se desfasoara actiunea?nu ca in bmtd.oricum si zaara e foarte frumos.urmaritil

    RăspundețiȘtergere
  30. Ba da stiu eu cate episoade are Zaara Pyaar ki saugat.
    Are 400 de episoade.

    RăspundețiȘtergere
  31. imi place extrem de mult Zaara as dori daca se poate sa dati mai putina publicitate si sa dati 2 episoade. multmesc

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi place f mult Zaara este o telenovela extrem de interesanta si intradevar a ta ptr totdeauna poate ca a fost mai captivanta decat toate dar sincer Zaara o intrece si cand afirm aceste lucruri nu o spun degeabe deoarece se vede de la sine cat de bine curgge actiunea si totul pare real nu ,Problema e ca aici personajele par ttusi credibie si nu invie mereu din morti:P:P:P si nu se reincarneaza;)) deci macar e ceva credibil :)

    RăspundețiȘtergere
  33. sunteti tariiiiii chiar f.tari si toate filmele de pe national tv sunt tari bineinteles astea indiene vreu filmul a ta pt totdeuna inca odata va rog si triunghiul iubrii e f.fain dar in cautarea fericirii nu prea a avut nici un inteles dar in rest toate sunt ok va pwp andreea

    RăspundețiȘtergere
  34. este f frumos filmul zaara imi place f mult dar vreau sa stiu cite ep are si sa-l dati si in week end

    RăspundețiȘtergere
  35. sanman_kakul_loveyou11 septembrie 2010 la 11:17

    zaara e frumos,dar si ata pentru totdeauna si triunghiul iubirii si in cautarea fericirii,e soperrrrrrrrrrrrrrr cool filllllllmele

    RăspundețiȘtergere
  36. Este super telenovela zaara :x cu adevarat interesant... cu idei noi si captivante :x sporeste curiozitatea si suspansul :x

    RăspundețiȘtergere
  37. imi place foarte mult zaara ,as vrea insa sa fie mai putina publicitate si daca se poate cate episoade are?

    RăspundețiȘtergere
  38. nu inteleg de ce duminica baga reluare un film indian ce a mai fost..de ce nu baga si altele..sunt foarte multe filme ce nu s'au vizionat.

    RăspundețiȘtergere
  39. daca pe voi nu va impresionat filmul acesta...inseamna ca nu aveti frate sau sora..sa stiti ce inseamna un sacrificiu pt ei..sa-ti lasi marea iubire pt sora..e un sentiment cumplit pt zaara..deci pastrativa parerile rele..zaara e un film bun!interesant!si cu o poveste exceptionala!

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi place filmul" Zaara" ...si" a ta pentru totdeauna" Niciun episod nu am pierdut:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  41. toate serialele indiene sunt frumoase te tine ca pe jar pina incepe urmatorul episod si ce imi place cel mai mult ca is singurele filme decente nu trebuie sa stau cu telecomanda in mina sa schimb cind arata scene indecente pt ca am copii care se uita si ei si in filmele indiene nu vezi asa ceva pot sa ma uit linistita impreuna cu copiii mie imi plac toate

    RăspundețiȘtergere
  42. auziti voi cei kre ati spus k zaara e o porcarie de film,cn va pune sa va uitati fratilor?
    dak e o porcarie....si mie mia placut a ta pt totdeauna,dar in zaara nu o lungeste cum a facut in a ta pt totdeauna,fiecare film e special in felul sau.zaara eu un film minunat si imi place la nebunie,asa k....

    RăspundețiȘtergere
  43. Zaara e cel mai tare serial...cei care spun ca e o porcarie sa nu se uite...o iubesc mult pe zaara......e o fata super......si filmul e super de tot..cinei deacord cu mine??????

    RăspundețiȘtergere
  44. Zaara are in jur de 362 de episoade,insa in Romania nu are decat jumate din alea 360 si ceva.

    RăspundețiȘtergere
  45. sunt de acord k tn anonim,si mie imi place mult zaara,e un film foarte interesant si mereu te tine k sufletul la gura......o urasc pe zeenat si pe samar,dar stiu ca in cele din urma binele invinge intotdeauna....

    RăspundețiȘtergere
  46. actori sunt tare frumosi, dar filmul e o porcarie . nu se compara cu triunghiul iubiri.

    RăspundețiȘtergere
  47. EU AM URMARIT SI A TA PT TOTDEAUNA A FOST FRUMOS DAR SI ZAARA E FRUMOS FIECARE FILM ARE ALT SCENARIU ZAARA E FOARTE FRUMOASA I GEUTATILE PRIN CARE TRECE O FACE SI MAI FRUMOASA ADEVARAT SI DYVIA ERA OK DAR EU NU LE COMPAR SANT ACTRITE COMPLET DIFERITE IN SITUATI TOT LA FEL DE DIFERITE

    RăspundețiȘtergere
  48. MIE MI SE PARE O PORCARIE TRIUNGHIUL IUBIRI ASA CUM LUI ANONIM I SE PARE O PORCARIE ZAARA FIECARE
    SE UITA LA CEI PLACE DAK NU VA PLACE NU VA UITATI NU VA OBLIGA NIMENI ASA K FARA SUPARARE

    RăspundețiȘtergere
  49. zaara este cel mai frumos film indian p kre l-am vazut pana akum super tare dar as prefera sa fie dat sh i weekend))

    RăspundețiȘtergere
  50. Zeenat il omora pe Aamir sau Zaara?

    RăspundețiȘtergere
  51. zeenat il omoara pe aamir din cauza geloziei,si mai tarziu tot ea o va omori si pe zaara.sper k tiam fost de ajutor:)imi pare bn k adevarul a iesit la iveala si toti au vazut adevarata fire a lui zeenat

    RăspundețiȘtergere
  52. nu cred ca ii va omori ca cine ii va creste pe khishi si amaan? dar ei doi se vor casatori?Aamir si la Zaara ma refer:)nu imi place Zeenat o urasc!!!

    RăspundețiȘtergere
  53. imi place mult zaara forta cel mai tare serial dupa lantu amintirilor samuel

    RăspundețiȘtergere
  54. zarra forta pacat de samir k era frumos

    RăspundețiȘtergere
  55. da,aamir si zaara se vor casatori,zeenat va reaparea in casa o aduce gul,si din kte stiu eu il va omori pe aamir,aceasta crima fiind pusa la cale cu gul,iar apoi vor da vina pe zaara k la omorat si aceasta va intra la inchisoare.....iar pe zaara o omoara tot zeenat pe o stanca...oricum cei doi aaman si kushi sunt mari atunci....dupa ce e impuscata zaara ajunge la spital si atunci sufletul ei intra in alta femeie si ea moare,kre aceea femeie o va fi noua actrita kre ii va lua locul zaarei,iar noua zaara va fi foarte dura,sise va razbuna pe zeenat pt toate relele kre i le-a facut....toate astea le-am vazut in serialele kre vor urma,eu sper sa nu ma insel k nici eu nu vreau sa moara aamir pt k eu un scump

    RăspundețiȘtergere
  56. imi plac serialele indiene dar triunghiu iubiri este cel mai tare;

    RăspundețiȘtergere
  57. imi place si zaaradar as vrea ca sa se termine bine sa nu moara nici zaara nici amir;

    RăspundețiȘtergere
  58. zaara este mai frumos decat a ta pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  59. celo mai fain a ta pentru totdeauna dar si zaara e misto

    RăspundețiȘtergere
  60. Zaara este cel mai frumos film:X Il ador...de asemenea si amir si pe zaara:X:X..si nu vreau ca cei doi sa moara,pentru prima oara vreau un final fericit la telenovele:)!

    RăspundețiȘtergere
  61. ce sa zic am crezut ca dupa a ta pentru totdeauna .zaara va fi al doilea serial indian despre care as putea sa spun ca mi a placut foarte mult dar se pare ca m am inselat zaara nu se apropie nici macar putin de ce a fost a ta pentru totdeauna si asta din mai multe motive unu dintre aceste motive si cel mai important este ca amir a murit, ma intreb ce se va intampla mai departe ce final va avea si de ce trebuia sa fie asa nu se putea sa fie alt fel nu stiu dak voi mai putea sa urmaresc acest film vreau doar sa vad ultimul episod dak stit cunva unde pot sa il vad spuneti-mi

    RăspundețiȘtergere
  62. cei care vizionati Triunghiul Iubiri nu va faceti griji ca se temnina fain .........o sa o accepte bunica lu radhika pe radhika dev ramane impreuna cu radhika ,vishaka o sa se impace cu toti si vivek o sa se casatoreasca cu Imarti sira reala a lu radhika

    RăspundețiȘtergere
  63. cel mai mult mi-a placut A TA PENTRU TOTDEAUNA cu sagar si vidya a fost un film impresionant care de multe ori m-a facut sa plang.

    RăspundețiȘtergere
  64. imi place si zaara dar ca triunchiul iubiri sau a ta pt totdeauna... nuuuuu.Asta este tot un amestec deja ma plictiseste

    RăspundețiȘtergere
  65. este frumos filmul zaara dar mai frumos si ma impresionat cel mai mult a fost triunghiul iubirii,un film cu mult succes,multumirii aducem a canalului national tv bravo!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  66. da-ti 2 episoade din zaara este foarte interesant serialul va rog mult

    RăspundețiȘtergere
  67. este frumos serialul dar ma tine cu sufletul la gura imi face rau

    RăspundețiȘtergere
  68. filmul; meu de suflet ramane a ta pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  69. MAI FRUMOASE CA TELENOVELELE SUS AMERICANE SAU ROMANESTI.ACESTI INDIENI SUNT NISTE ACTORI DE EXCEPTIE.

    RăspundețiȘtergere
  70. buna. unde pot vedea si eu tot filmul zaara.

    RăspundețiȘtergere
  71. de ce numa jumate din numarul de episoade.asta mi se pare o porcarie!!ori tot ori nimic!

    RăspundețiȘtergere
  72. si eu as vrea sa vad tot filmu ZAARA

    RăspundețiȘtergere
  73. dar unde sunt restul familiei?

    RăspundețiȘtergere
  74. buna as vrea si eu sa vad tot filmul zaara unde il gasesc

    RăspundețiȘtergere
  75. stie cineva sa imi spuna si mie finalul zaarei?

    RăspundețiȘtergere
  76. a ta pentru totdeauna a fost super fain cu reincarnarea super tare mi a fost pare rau ca s-a terminat

    RăspundețiȘtergere
  77. E.FAIN,FILMUL.KU.ZAARA.DAR.DE.CE.NU.DATI.ULTIMUL.EP.ASTA.MA.ENERVEAZA.CEL.MAI.MULT

    RăspundețiȘtergere
  78. as vrea sa dati reluare la telenovela A TA PENTRU TODEAUNA va rog ca mia placut foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  79. E super Zaara!<333 Dar am vazut in episodul 326 ca face schimb de corp cu o femeie si aia moare! Akm e super filmul dar pe la 320 incepe sa fir naspa!

    Orcum,E cel mai tare film!
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  80. vreau sa vad si eu tot filmul zaara !!!dar unde?dak stie cineva sa zicaaaaa ca e super tare filmul si nu am rabdare sa astept!!!!

    RăspundețiȘtergere
  81. sunt frumoase toae filmele indiene dar sa le urmaresti vizonare placuta

    RăspundețiȘtergere
  82. cine vrea o omoare pe zara pina la urma gul zinat sau aman care dintre ei sunt

    RăspundețiȘtergere
  83. CEL MAI FRUMOS FILM SI INTERESANT ESTE ZAARA.ESTE O POVESTE IMPRESIONANTA DE DRAMA.CHIAR A MURIT ZAARA???

    RăspundețiȘtergere
  84. unde pot sa vad ultimu ep din zaara

    RăspundețiȘtergere
  85. zaara este un film frumos dar nu se compara cu a ta pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  86. zaara este foarte frumos este super mie imi place

    RăspundețiȘtergere
  87. vreau neaparat sa vad cum se termina zaara,ard de nerabdare,e cel mai frumos serial indian

    RăspundețiȘtergere
  88. zaara este un film frumos deabia astept sa inceapa si sa vad ce se mai intinpla si cred ca pina la urma se va termina cu bine frumos serialul

    RăspundețiȘtergere
  89. salut. as vrea sami spuna si mie cineva cate episoade are zara pt k imi place tere mult si as vrea sa stiu cum se termina. din comentariile pe care leam vazut am obs ca nu va place si nu inteleg de ce pentru ca aici actiunea se desfasoara repede si personajul rau sa facut bun cu mult inainte sa se termine filmul respectiv amaan. vas sugera sa va uitati pentru ca e o poveste de viata si va invata ceva deoarece eu am invatat multe

    RăspundețiȘtergere
  90. Si mie imi place ft mult zaara este un film indian reusit..toate filmele indiene sunt ft interesante...Si as vrea ca sa se mai dea o data zaara fiindca eu nu am vazut decat incepand cu episodul 90 si primele 90 nu le-am vazut:((:(Si deastea as vrea sa se dea inca o data.Si deasta nu prea imi place ca se termina vineri(31.12)si chiar este ft. interesant si frumos:X:X:X:X:X:X(Pt. cei care nu stiu are in total numa 134 de episode si vineri adika 31.12 incepe de la 16.30 si tine pana 18.30.:(( Noroc ca pot urmari episoadele pe net;):X:X:X:):*:*

    RăspundețiȘtergere
  91. NU cred ca va avea peste 134 de episoade ca e termina vineri din cate stiu chiar daca altii au zis ca au 181 (sau 362) nu cred da nush poate o sa mai continue...

    RăspundețiȘtergere
  92. Nu cred ca o sa arate ultimul episod din zaara pana nu va aparea la tv si dupa aceea va fi postat pe net..Dar daca stie cineva ultimul episod sa-mi spuna si mie;):):X:X:*:*:D:P:X:*

    RăspundețiȘtergere
  93. bagati ultimul episod (134)din zaara va rog

    RăspundețiȘtergere
  94. zaara si a ta pentru todeauna cele mai frumoase seriale, la triungiul iubiri nu mam uitat.mias fi dorit sa nu se termine cu drag tirzian elena roxan

    RăspundețiȘtergere
  95. de ce nu bagati ultimul episod din zaara sunt foarte curioasa cum se termina nu am putut privi ultimul episod cine a privit imi poate spune si mie cum sa inchiat

    RăspundețiȘtergere
  96. afost un serial superb insa nu am reusit sa vadultimul episod

    RăspundețiȘtergere
  97. super tare nu se compara nimeni cu ZARA

    RăspundețiȘtergere
  98. as vrea sa inceapa zara iarasi si sa fie de la ora 15 pina la 18 va rog datil iar

    RăspundețiȘtergere
  99. zara a fost cel mai frumos film care lam vazut vrio data mia placut foarte mult de zara si asi vrea ffff mult sal bage iarasi pe nationalTV....va rog bagatil iarr

    RăspundețiȘtergere
  100. sara mare frumusete de film da tot trunghul iubirii ramane pe primul loc sa mor miar pla cea sa al mai difuzati o data pe national tv plz*:*:*::*

    RăspundețiȘtergere
  101. mare frumusete de film sa mor

    RăspundețiȘtergere
  102. TRiunghiul iubirii este de neegalat, parca ma hipnotizeaza dragostea,privirile dintre DEV si RADIKA ,sant asa de frumosi !!!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.