Test moarte

Un test pe baza caruia vei afla raspunsul la intrebarea Cand voi muri
http://www.kwebbel.net/moarte/

41 de comentarii:

  1. stiti ce mortea nu sti cand e poati sa mori si la 1000 de ani daca Dumnezeu vrea

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am facut si eu testul, dar eu am facut de pe alt site, respectiv, http://www.candmori.info , voi muri la 78 de ani, intr-o vineri :)) ,l-am mai facut si o prietena de-a mea, ei i-a spus ca va muri la 67 de ani, cand i-am spus ca tigarile o va ucide nu m-a crezut =)).

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mor la 93 de ani\:D/

    RăspundețiȘtergere
  4. ..mdah numai prosti...nu va mai ganditzi la ast..traitziva viatza!!..

    RăspundețiȘtergere
  5. yo mor la 123 ani :D asa a spus testul

    RăspundețiȘtergere
  6. o sa mor la 86 de ani :>

    RăspundețiȘtergere
  7. unde tre sa dau????????

    RăspundețiȘtergere
  8. io la 65 de infart:(

    RăspundețiȘtergere
  9. mai am 73 de ani d trait:))

    RăspundețiȘtergere
  10. eu mor la 86 de ani pentru ca sunt barbat dar am testat asta la genul feminim si mia iesit 93

    RăspundețiȘtergere
  11. eu mi am facut un test si mor la 83 de ani.mai am mult pana atunci si ma bicir.m au intrebat dak beau sau fumez si le am spus NU.au spus ca este un lucru bun ca nu beau mult sa sar calul si ca nu fumez.asa ca cine fumeaza sa se lase pt ca este riscul de a muri mai repede decat ar putea crede!

    RăspundețiȘtergere
  12. eu ma numesk denisa am 15 ani si fumez de la 9 ani de baut beauuu asaaa mai rar cand ma duk la club cu fetele si mia iesit 32 ani da cine dreaq crede in deastea

    RăspundețiȘtergere
  13. voi habar nu aveti cand vom muri faceti doar reclame

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am11 ani sivui muri la 81 desi nu fac sport si nici nu fumz dar tatal meu are 40 siel bea si vumeaza siva mutii la 50

    RăspundețiȘtergere
  15. eu LALA HEPPER,nu mor niciodata,dar,voi,muritorii,muriti
    am in anii mei 11.000.000.000 ani.Si mai sunt si
    regina olgatanyei

    RăspundețiȘtergere
  16. buna l toti yo am auzit k mor l 82 d ani din spusele unei ghicitori insa yo nu kred in asa cv dar st ffffff curioasa dak are dreptate.miar placea s stiu data mortii mele k s rezolv toate problemele inainte d a murii.se tot aude d sf lumii in 2012 dar niki in asta nu prea crd nush c s zik.papa v pwp

    RăspundețiȘtergere
  17. xD eu mor la 93 de ani dak eram femeie,
    dak is barbat si fumez la 55, si am 12 ani
    dar nu fumez,si am dat k si beau si fumez,nu fac sport mor la 33 de ani....xD....xD...

    RăspundețiȘtergere
  18. eu nu cred in deastea !!!sunt doar niste prostii!voi credeti?

    RăspundețiȘtergere
  19. woiiii voi muri la 70 ani nu:(( :)) nu cred in asta

    RăspundețiȘtergere
  20. eu voi muri la 235 de ani dar am pus k nu fumez si k nu mananca care:))traiesc cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  21. eu nu mor nici o data ma caca

    RăspundețiȘtergere
  22. nu stiu ce sa zic despre asta sunt nedumerita

    RăspundețiȘtergere
  23. Mai oamenilor, cand vad ce scrieti pe aici ma ingrozesc. Este un simplu test care da un rezultat dupa anumite criterii, mai bine zis factori. Iar factorii respectivi ( fumat, alcool, substante chimice in apropierea domiciliului) se pot schimba de-alungul vietii. Nu este ceva constant de asta nu se poate calcula nimic. De exemplu o persoana care fumeaza acum si locuieste in apropierea unui combinat chimic, poate la anu o sa se mute si o sa se lase de fumat. Asta inseamna k ii cresc sansele cu x la suta dupa acest test. Dar persoana respectiva nu constientizea lucrul asta pentru k in creierul ei este fixata ideea ca traieste pana la o anumita perioada. Deci nu va lasati influentati de o prostie ca asta si traiti-va viata. Mancati sanatos, faceti sport, si cel mai important ceea ce numai voi puteti sa faceti doar daca va impuneti: NU VA STRESATI!

    RăspundețiȘtergere
  24. la 60 ani bun bun!!;) :)))):)))

    RăspundețiȘtergere
  25. :X inca 72 de ani de trat...cu astia 14...deci voi muri pe la 86 de ani:X:X:Xsooper:))

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt numai prosti . TRAITIVA VIATA IN PACE. cum spunea fata de mai sus poti trai si pana la 1000 da ani daca dumnezeu vrea.....mda....

    RăspundețiȘtergere
  27. nu exista asa ceva dumnezeu stie cand o sa murim

    RăspundețiȘtergere
  28. mda...mai am 0 ani de trait , cred ca faptu ca mam reincarnat in om...daca ar fi sa i-au din anii in care ar trebui sa am eu in 1925 .... ar fi trebuit sa mai am de trait 81 de ani ... acuma multumita acestei bucata de carne cu oase ...traiesc mai mult ...

    RăspundețiȘtergere
  29. cica ca eu o samor din dragoste::D

    RăspundețiȘtergere
  30. credeti in prostiile astea murim knd vrea Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  31. frajeala curata eu am 15 ani si o zis ca la 125 mor

    RăspundețiȘtergere
  32. mda...si eu care vreau sa mor imi zice ca voi trai pina la 93 de ani :d :d ....

    RăspundețiȘtergere
  33. E o prostie mare ce faceti voi cu testul mortii numai Dumnezeu stie cand murim.

    RăspundețiȘtergere
  34. pe ce trebuie sa apas ca sa incep testul

    RăspundețiȘtergere
  35. bai testul asta e un fals numai casa va ia bani el ti da ca o sa mori peste cati va ani ex:ai 15 si mori la 45.Si daca la 35 de ani da peste tine o masina si te omoara ? Deci testul nu ia in considerare si accidentele.NU VA MAI LOATI DUPA TESTUL ACESTA

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.