Statusuri rautacioase

Dacă aveţi duşmani sau sunteţi nervos pe cineva care v-a suparat sau v-a făcut rău, aveţi mai jos statusuri, sms-uri şi mesaje răutăcioase de trimis.

Mă tot gandesc la anii în care am fost prieteni ... şi mă intreb ce dracu' a fost în capul meu?

De câte ori trebuie să trag apa, ca să dispari?

Prietenii tăi vroiau să facă ceva special de ziua ta... aşa că ne-am gândit să te trimitem la culcare.


Cine are un creier mic, o gură mare şi o parere de care nu ţine cont nimeni? TU!



Te rătăceşti mereu în gânduri...e un teritoriu necunoscut pentru tine.

Şi pentru cei ce s-au despartit,un status de despărţire:
Când eram împreună ai spus că ţi-ai da viaţa pentru mine, acum că ne-am despărţit cred că e cazul să te ţii de promisiune.
statusuri rautate pentru prieteni, dusmani, pentru cei parasiti

 
 

24 de comentarii:

  1. M-AM CERTAT CU ...O PRIETENA SHI AS VREA SA O UMILESC....DATIMI IDEI....PRIMA DATA SA O DESCRIU...ESTE BRUNETA ARAE OKI CAPRUI ARE DINTII MARI SHI FOAAARTEEE GALBENI...ARE NASUL MARE ARE INALTIMEA 1.52....SHI NU A PLAKUTO VREUN BAIATH IN VIATZA EI..!!!!!!!!!....HELP ME PLSSSSS......VREAU SA O FAK SHI MAI MULT DE RAS

    RăspundețiȘtergere
  2. caTre anonim:nu cred ca acea pers itzi era prietena din moment ce vrei sa faci una ca asta...ar trebui sa te gandesti mai bine ..oare tu cum te-ai simti daka ai fi in likul ei...sh ea tiar face una ca asta....thu o credeai o buna prietena sh defapt..ea este un daivol...o fata ca celelalte care nu vede decat exteriorul...eu zik mai bine sa incetezi cu astea pt ca intr-o buna zi ai putea fi in lokul ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...nashp anonim...chestii d genu nu se fac ,,,mai ales daca ziceai k tie prietena...

    RăspundețiȘtergere
  4. opaaa da ce tia facut?:>:>

    dak tea tradat, sunt de acord cu tn


    nr1:*:*:*




    fao veverita impaiata, akm ne...:P

    poate v-ati impacat

    RăspundețiȘtergere
  5. mah dc ti-a fc cv rau si merita disptetul tau nu am nimik impotriva dar cannd o sa va impakti sa nu iti para rau

    RăspundețiȘtergere
  6. draga nu uita poti face sh tu vreo greshela nu cred ca iti va placea din cauza asta sa te umileasca cineva...

    RăspundețiȘtergere
  7. dute si tundete fa yeti

    RăspundețiȘtergere
  8. pt primul comment de la anonim : sa stii k numa cei mai mari fraieri fac aja cva :))) ...akm nu incerca sa ii cauti defecte k e clar k le inventezi ....vezi.ti tu de treaba k probabil ejti prea mic sa gandesti clar !!!:)):))
    so bye bye :D

    RăspundețiȘtergere
  9. esti un mare nesimtit .....asa ceva nu se face...poate te caracterizezi pe tine prin chiestile astea ...sti nu cred ca esti in masura sa caracterizezi o pers asa ca....mai bine taci si vezi-ti de treaba ta .....tot pe tine te faci de ras .....nu gadesti umpic

    RăspundețiȘtergere
  10. mna anonim k te-au ajutat baieti :))=)) gaura de covrig ce esti... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. nun exista prieteni asa k avetzi grija cu cn stati, am trcut prin asta si nu a fost deloc bn dar oricum tot prietena mea a avut de suferit ptr k e mai putzin populara dkt mn, asa k u care vrei sai faci rau prietenei tale TE SUSTIN

    RăspundețiȘtergere
  12. Prietene esti mai praf ca mos craciun sa moara toate nefwtwtele ;)) ,cauta melodiile astea poate iti fortez neuron sa gandeasca :D

    Parazitii De dragoste in alte feluri
    Parazitii O Chema
    Parazitii Cum sa jignesti o femeie
    Parazitii Te sparg la buci

    RăspundețiȘtergere
  13. Si daca neam despartzit ...Numi pasa date drecu de nesimtzit....Si Ce daca ma amenintzi invatza sa sugu mai nainte ... nu sa vb ca un papagal....

    RăspundețiȘtergere
  14. deta nan ....... nah k am lasat si eu un com k sa nu ma simt exclus :P ;)) :D

    RăspundețiȘtergere
  15. ...wow...najpa ce ti s.a intamplath..doar k ar trb s ii mai dai makr o sansha...nuj q ce ti.a gresith dar poate ii pare nespus d raw..:(..aqm nu tin parthea nimanui...doar spun:P...id.ul me black_color_of_the_sky dak vretzi vb akolo:P

    RăspundețiȘtergere
  16. ce moolt imi pl sts astea:)):)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  17. mda....nu am ce comentha...faceti pana la urma tot ce vreti...dc mai cereti ajutorul???...va dati nevinovato...dar uneori o sa cadeti de fraieri:P....id.ul mew punky_loool ....vbm akolo:D....zbyee:P

    RăspundețiȘtergere
  18. sa va dau un sfat...daca vreti cu adevarat sa raniti o persona cel mai rau e sa va conportati cu indiferenta...INDIFERENTA DOARE

    RăspundețiȘtergere
  19. esti un dobitoc si ceti pasa ca doar tiai prins mustata sub masa:-*

    RăspundețiȘtergere
  20. Dintii tai sunt ca 2 castele....galben stralucitor si la mare departare intre ele:d

    RăspundețiȘtergere
  21. Pt primu personaj: O fata nu se insulta... nu o faci de ras.. ci ii dai peste nas. (metaforic vorbind) Daca ea cade intindei o mana.Daca cauta cearta, oferei liniste... SI tot aja dar multi nu au acel organ ce ii ajuta sa tina o fata langa ei .. Multi se cearata cu ele din prostie.. si apoi injurii batai si toate cele..Ai sa mori singur daca o ti tot aja

    RăspundețiȘtergere
  22. mdddap ratatzilor,jet la kulkare

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu sunt deloc modestă şi mă piş pe tine. Nu mă cunoşti ,deci nu vorbi de mine. Nu poți să mă suporți, asta e doar treaba ta, dar şi aşa... mai dă-te-n p**a mea ! :*

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.