Sms-uri cool

Aveti mai jos o colectie cu cele ami tari smsuri cool de trimis pentru persoana iubita.

Pentru a trăi am nevoie de bătăi de inimă. Pentru asta, am nevoie de o inimă. Pentru o inimă am nevoie de fericire. Pentru fericire, am nevoie de tine.

Oricât de speciale ar fi cuvintele, nici măcar nu pot să înceapă să-ţi spună despre toată dragostea pe care ţi-o port în suflet.

Gândeşte-te la cel mai dulce lucru, înmulteşte-l cu infinit, adună o eternitate şi vei ştii cât îmi lipseşti.

 Smsuri cool amuzante

Ce prezenţă! Ce inteligenţă! Cât farmec! Şi ce ochi frumoşi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

Este ora trei noaptea si pe strada a trecut un buldozer care se indrepta spre santier. M-am gandit ca ar fi bine sa iti spun si tie. Somn usor in continuare!

Pentru alte sms-uri cool tari intrati aici 

sms-uri mijto tare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.