Perna Aloe Vera de la Dormeo

Un somn agitat sau lipsa de somn duce la o zi ratată din toate punctele de vedere. Simt asta din propria experiență. M-am mutat într-un alt apartament și nu m-am gândit să îmi iau și pernele de la vechiul apartament. Rău am făcut și nu vreau să fac 800 km pentru niște perne. Perne bune din comerț greu se găsesc. Și dacă am avut norocul să găsesc prețul era unul pe măsură. 200 de lei pe o pernă mi se pare cam exagerat. Dar stau așa, până voi găsi perna perfectă. Nu știu dacă v-am mai spus dar teleshopping-ul mi se pare o idee strălucită. Nu că m-ar face să cumpăr dar necesitatea de a-mi cumpăra perne profesioniste a fost amplificată de reclamă. 
Apelez la voi, dragi cititori, perna Aloe Vera de la Dormeo e bună de ceva? Zic asta că m-am lămurit cu perna anatomica care memorează forma capului. E cea mai proastă pernă creată vreodată. 
Perna Aloe Vera Dormeo pare mai omenească și seamănă cu pernele bunicii: umflată medium, mare dar fără pene de gâscă. 
În plus, perna Aloe vera este recomandată pentru persoanele predispuse la alergii. Umplută cu microfibre pufoase Wellsleep și realizată din microfibre Softdream. Dar astea sunt detalii care nu mă interesează, vreau să știu dacă pot dormi ca un pisoi răsfățat. Prețul e ok 99 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.