Vesti bune de la Orange, castigi cadouri de Craciun

Azi am primit un mesaj oarecum care nu mi s-a parut "spam" pe telefonul mobil. De la Orange: "Vesti bune pentru 0744XXXXXX!! Orange iti ofera un cadou si sanse la cei 50 000 euro din 16 ianuarie. Toate cu SMS GRATUIT la 488! Nu rata ocazia!
Si dau sa trimit mesaj la 488, il dau fara text (ar fi trebuit sa specifice ca trimite sms gratuit la 488 fara text) si primesc urmatorul sms:
First, acces Webshop site (Accesati site-ul Webshop)
L-am accesat, m-am logat pe contul meu Orange si cautam sa vad ce cadou am primit pana m-am lasat pagubas. Mi-am dat seama ca e doar un mesaj spam de la Orange. De azi au inceput promotiile zilnice la Orange. Astazi era cu reducere de 50 euro la laptop. Si cei 50 000 euro is cei de la Castiga dorinte implinite unde trimiterea unui mesaj la 123 te costa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.