Pizza congelata sau pizza facuta acasa ..se mai merita sa comanzi pizza acasa?

Pizza e una din mancarurile mele preferate. Aseara am zis sa incerc si pizza congelata pentru ca eram in trecere prin Kaufland si-mi era o pofta de o pizza buna si gustoasa. Pizza facuta acasa e cea mai buna numai daca e facuta de Desisalva (apropo retetele ei sunt cele mai bune). Revenind la discutia cu pizza congelata. Am luat Ristorante de la Dr Oetker si pot sa afirm ca:
1. Daca ti-e pofta de pizza incearca sa o faci acasa
2. Daca nu te pricepi sa faci pizza acasa sau nu ai timp comanda o pizza numai sa nu nimeresti cea mai "tare" pizza din oras
3. Sa nu cumperi niciodata pizza congelata pentru ca pe langa ca are un pret mare nici nu are gust
4. Daca ti-e neaparat foame si vrei sa faci si economie nu alege PIZZA!!!

Un comentariu:

  1. stai relax ca am mancat chiar acum una de la kaufland si ii f buna...nu-ti lua dr.oetker ca e nasoala.Ia pizza kaufland ;)

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.