Culoarea Fericirii lista de episoade

Cei de la bmtd pregatesc sa inregistreze serialul de pe National TV Culoarea Fericirii astfel veti fi bucurosi cand veti vedea episoadele din Culoarea Fericirii online daca ati pierdut episodul de pe National TV.
Urmariti deci Culoarea Fericirii, o minunatie de serial aici http://bmtd.ucoz.com/news/culoarea_fericirii/1-0-53

69 de comentarii:

  1. Cate episoade are culoarea fericirii ???

    RăspundețiȘtergere
  2. DA E SUPE KTE EP ARE????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  3. nu vreau sa se termine repede ami place mult de aceea as vrea sa stio cate episoade are?imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  4. da va fi urat filmu rau am citit ca sadna moare ragini se marita cu ranvir si sanda cu nebunu dar dupa ce se marita sadna moare si pierzand o sarcinna si ragini ramana insarcinata si are un copil

    RăspundețiȘtergere
  5. am inteles are acest film ar avea cam 760 de episoade la ei, iar la noi cam 380.

    RăspundețiȘtergere
  6. super film dar pacat ca moare sadhna

    RăspundețiȘtergere
  7. nustiu te rog spune cite episoade are

    RăspundețiȘtergere
  8. moare sadna????????????????

    RăspundețiȘtergere
  9. cite episoade are serialul

    RăspundețiȘtergere
  10. Misto serialu asta si pt cn vrea sa stie cate ep are sa stiti ca ar..380....la ei am, inteles ca ar avea 691 nu stiu sigur dar asa am auzit ca in India cam atatea ep are culoarea fericrii.la revdere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare filmu!! da eu zik ca merita sa formeze un cuplu ranvir cu sadna...desigur ca filmu e film si ar fi luat o alta amploare.....oricum....mi se pare extraordinar!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. MISTO FILMUL DAR PACAT K MOARE SADNA,FARA EA O SA FIE CEL MAI URAT FILM...

    RăspundețiȘtergere
  13. MOARE SADHNA SI FARA EA FILMUL VA FI PUSTIU SI URAT ASA CA EU VOI INCERCA CA PANA IN ULTIMUL EP SA NU DECAD NERVOS

    RăspundețiȘtergere
  14. deci sadhna moare din cauza pierderii sarcinii?

    RăspundețiȘtergere
  15. Sadna more din cauza unei bombe salvand o fetita,ea avand la randul ei o fetita la fel si Ragini,dar ce e pacat Ragini naste si sora ei Sadna moare in acelasi timp.Si Ranvir o sa moara salvand un prieten de niste bolovani.Prieten care se va insura cu Ragini pana la urma.Fetele lor,voi suferii la fel ca ele pt ca una e alba ca Sadna si una oachesa ca mama ei Ragini.

    RăspundețiȘtergere
  16. coloarea fericiri are 381 de ep

    RăspundețiȘtergere
  17. se va termina prost deoarece vor muri sadhna si ranvir

    RăspundețiȘtergere
  18. CATE EPISOADE ARE E SUPER

    RăspundețiȘtergere
  19. Unde ati citit ma voi k moare Sadhna si Ranvir k eu nu am vaz niciunde. Pana acum se zicea k are 150 de ep, acum k are 380. Spuneti-mi si mie de unde ati aflat astea sa ma uit si eu si sa ma lamuresc.

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu am vazut cum moare sadhna si ranvir vezi scrie pe yotube:sapna babul ka biddai si ai sa vezi cum mor amandoi.in ultimul episod alek se casatoreste cu alta la fel si ragini se casatoreste cu cel mai bun prieten a lui ranvir!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. e naspha ca moare sapna dar asta e filmu ;)) e prea frumos pana acum ca sa renunt la el ! sunt asa frumoase cele doua verisoare sapna si ragini :X

    RăspundețiȘtergere
  22. de ce?sadna e personaj principal

    RăspundețiȘtergere
  23. daca moare sadhna nu mai privesc deloc filmul am inteles ca va muri si ranvir intr-un accident de masina :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:

    RăspundețiȘtergere
  24. pana acum nu am pierdut nici un episod din culoarea fericiri dar daca va muri Ranvir si Sadhna eu nu ma mai uit la film....daca moare e o bataie de joc. Cum sa moara rolul principal.

    RăspundețiȘtergere
  25. stie cineva in ce episod moare sadhna?

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu am citit k moare sadna

    pacat

    RăspundețiȘtergere
  27. pana acum nu am pierdut nici un episod .nu vreau sa moara sadna

    RăspundețiȘtergere
  28. da sadhna moare..si ranvir la fel:)..dar ragini va cunoaste un alt baiat peste cativa ani pe care il va chema anmol..cat despre alekh isi revine dar dupa moarte sadhnei inebuneste iar:0..si se va comporta la fel ca acum..se va juca cu propria lui fiica si nepoata deoarece sadhna inainte de a muri naste o fetita...dupa ceva timp apare o fata pe care o cheama sadjina..cv de genu..care este sadhna..se reincarneaza..eu asa am urmarit ep pe net..:)..in limba indiana..e ft tare serialul:)..

    RăspundețiȘtergere
  29. ba ce dracu ziceti aici uitativa la indieni serialul are 152 episoade si nu moare nimeni ce dracu aveti de ziceti prostiile astea suparati lumea degeaba

    RăspundețiȘtergere
  30. pacat pacat ca moare sadna dar e misto ca se va reincarna

    RăspundețiȘtergere
  31. serialul are 380 de episoade si moare si sadhna si ranvir k am vz eu ep :((

    RăspundețiȘtergere
  32. sadhna moare in 285 iar ranvir in 300 parca

    RăspundețiȘtergere
  33. Sadhna moare din cauza unui bombardamen si Ranveer moare dar acesta moare din cauza ca nu sa putut salva pe el dar la salvat pe Anmol asa ca Anmol sa casatorit cu Ragini da dorinta lui Ranveer sa si acesta o iubea pe Ragini din prima clipa de cand a vozut.o

    RăspundețiȘtergere
  34. in india are 691 d episoade findca un episod tine 12 min akolo :p

    RăspundețiȘtergere
  35. daca sadna moare nu ma mai uit

    RăspundețiȘtergere
  36. mor de nervi se strica filmul .... pacat praffff

    RăspundețiȘtergere
  37. ba ala care zici ca are 152 eo baaaaaa la o ajuns la ep 250 si mai e si daca te crzi asa destept uitate pe youtube si ai sa vezi ca moare sadhna si ranveer ca eu am vazut

    RăspundețiȘtergere
  38. super filmul pacat ca moare Sadhna

    RăspundețiȘtergere
  39. intreresant film. cred ca este inspirat din realitate. asa se intampla si in viata de zi cu zi

    RăspundețiȘtergere
  40. ce soarta are sadna. trist serialul

    RăspundețiȘtergere
  41. foarte interesant acest film.dar si trist pentru ca sadhna si ranvir o sa moara.mia placut acest serial de la inceput iar sadhna ranvir raggini si alek sunt preferatii mei.pacat ca sadhna moare si nu apuca sa isi vada fiica crescand.a facut foarte multe pentru ca familia ei sa fie fericita dar la ea nu sa gandit si la relatia ei cu alek.a suferit foarte mult din cauza mamei lui alek si a lui ranvir si din cauza ei sadhna a fost nefericita aceasta fiind despartita de alek din vina mamei lui.

    RăspundețiȘtergere
  42. baaaa......au inteles ca moare....;))

    RăspundețiȘtergere
  43. urmariti serialul si nu va mai dati voi cu parerea .................moare nu moare o sa aflam .....

    RăspundețiȘtergere
  44. era clar ca nu se va termina frumos acest film, uitati-va la inceputul filmului ca e DRAMA:D...sadhna moare la fel si ranvir..

    RăspundețiȘtergere
  45. stitii care e problema ar fi misto sa urmariti si sa ast ce se intampla nu sa va dati voi aia culti si sa aberati cu tot felu de prostii

    RăspundețiȘtergere
  46. ar fi mai bn sa urmariti si sa ast finalul nu sa va dati cu parerea tot felul de barfe..........

    RăspundețiȘtergere
  47. este ce mai tare serial dar pacat ca se termina povestea asa de trist ca moare sadhna si ranver

    RăspundețiȘtergere
  48. e ok filmul imi place foarte mult dar pakat k moare sadhna si ranvir

    RăspundețiȘtergere
  49. imi place tare filmul
    cu-i i-a mai placut a ta ptr totdeanuna?

    RăspundețiȘtergere
  50. se termina ffff nasa ca moare si sadna, ranvin are un final de tot rahatu

    RăspundețiȘtergere
  51. e un film foarte frumos,dar daca moare Sadhna si Ranvir o sa fie un film de tot rasul regizorii astia chiar nu sau gandit inainte sa faca filmul asat cum sa moara ranvir si sadhna personajele pricipale sadhna,aleck,ragini si ranvir din 4 2 mor ce film ami e asta daca mor sadhna si ranvir nici nu am mai uit

    RăspundețiȘtergere
  52. eaca o mutit sadna acuma va mai sfaditi

    RăspundețiȘtergere
  53. asa a fost facut filmul

    RăspundețiȘtergere
  54. MIE IMI PLACE TARE MULT ACEST FILM DE ACEIA NU PIERD NICI UN EPISOD

    RăspundețiȘtergere
  55. filmul are 382 de episoade ca doar in seara asta e al 381 ep si maine se termina adica 382 azi e marti 22-11-2011

    RăspundețiȘtergere
  56. vreau ca serialul sa continuie ca e interesanta povestea

    RăspundețiȘtergere
  57. a fost super misto filmul culoarea fericiri dar vreu si mai departe

    RăspundețiȘtergere
  58. de ce nu ne lasati sa urmarim episoadele inainte

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.