Configurare router wireless - internet prin wireless pc-laptop si RDS

Mi-am luat un router wireless Asus nou-nout dar nu avea instructiuni de folosire si cum nu am mai configurat niciodata un router wireless am luat-o pe bajbaite pana mi-a mers. Cele mai importante setari e sa ii dai un ip router-ului. De exemplu eu mi-am 100.100.100.1 pentru a retine mai usor. Apoi configurarea ip-urilor, username-urilor si DNS-uri pentru providerul de internet. Cum romanul are cam vreo 3-4 calculatoare si 1-2 laptopuri si are internet de la RDS e foarte usor sa faci configurare la router wireless. Pe forumul de discutie de la Mygarage gasiti toate detaliile despre internet prin wireless pc-laptop, RDS, routere si toate celelalte.
link

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.